Akcje i konkursy dla dzieci wspierają sprzedaż i budują wizerunek sieci

Autor: dlahandlu.pl 9 września 2010 10:39

Społem Szczecin organizuje konkurs plastyczny dla dzieci w wieku od 6 do 14 lat pod hasłem "Rodzinne Zakupy w Społem". W ten sposób Spółdzielnia będzie promować swoją ofertę wśród klientów.

Podobne działania, skierowane do najmłodszych lub zahaczające o działania twórcze, podejmowały także inne sieci handlowe. Z dobrym skutkiem - choć udział w takich inicjatywach nie obligował do kupowania, był dużą zachętą do zakupów.

Tak było m.in. w przypadku akcji zorganizowanej przez rzeszowską sieć spożywczą Jedynka, która na zorganizowała konkurs plastyczny dla
przedszkolaków. - Wszystkie prace nagrodziliśmy paczkami z produktami o wartości 30-40 zł, zorganizowaliśmy też ich wystawę w sklepie na Podpromiu oraz wydaliśmy katalog. By go odebrać, najmłodsi wraz rodzicami musieli odwiedzić sklep. A przy okazji robili zakupy. W sumie w akcji uczestniczyło aż 700 przedszkolaków. Takie przedsięwzięcia świetnie wspierają sprzedaż, ale również budują pozytywny wizerunek sieci - przekonuje Grzegorz Mierzejewski, wiceprezes sieci Jedynka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane