Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Ambra nie planuje nowych otwarć Centrum Wina. Chce zwiększyć sprzedaż z istniejących placówek

Autor: SII, www.dlahandlu.pl 17 listopada 2014 10:37

Ambra nie planuje nowych otwarć Centrum Wina. Chce zwiększyć sprzedaż z istniejących placówek

Aktualnie pod szyldem Centrum Wina funkcjonuje 25 sklepów. W tym roku została otwarta jedna placówka w Centrum Handlowym Felicity. - W najbliższym czasie nie planujemy nowych otwarć, ponieważ istniejące sklepy zlokalizowane są w najatrakcyjniejszych miejscach i nadal mają potencjał wzrostu sprzedaży. Nasze sklepy mają powierzchnię od 30 do 80 metrów kwadratowych - mówi zarząd Grupy Ambra podczas czatu inwestorskiego SII.

W najbliższym czasie celem Grupy jest zwiększenie sprzedaży z istniejących powierzchni handlowych. 

Ambra zajmuje się produkcją i sprzedażą wyrobów alkoholowych i bezalkoholowych. Jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win. Głównym rynkiem działalności jest Polska, ale grupa funkcjonuje również w Rumunii, Czechach i na Słowacji. Rynek krajowy w ostatnim roku obrotowym odpowiadał za 84% przychodów ze sprzedaży całej Grupy Kapitałowej. Wśród marek własnych posiadanych przez spółkę należy wymienić: Dorato, MichelAngelo, Cin&Cin, El Sol, Nemiroff, Piccolo, Cydr Lubelski czy Pliska. W zakresie handlu detalicznego funkcjonuje sieć własnych sklepów pod marką Centrum Wina

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.