Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Analiza handlowa Kwidzyna: Na jeden sklep przypada ok. 68 osób

Autor: pulskwidzyna.pl 4 października 2013 10:36

Eurotest Instytut Usług Marketingowych przebadał rynek kwidzyńskich sklepów. Porównując rok 2012 do 2010 w mieście ubyło łącznie 21 sklepów (tj. o 3,6 proc.). Najwięcej ubyło sklepów z odzieżą - 13, wielobranżowych i przemysłowych - 10 oraz spożywczych - 9, a najwięcej przybyło aptek i sklepów z wyrobami farmaceutycznymi - czytamy na stronie pulskwidzyna.pl

W Kwidzynie funkcjonuje piętnaście wielkopowierzchniowych obiektów handlowych: sześć sklepów to dyskonty (w tym 3 Biedronki), osiem to supermarkety. Ponadto na terenie miasta działa jedna galeria handlowa.

Na jeden sklep przypada średnio 68,6 osób. Średnia krajowa w Polsce to 112 mieszkańców na jeden sklep.

Najwięcej - 51,3 proc. mieszkańców Kwidzyna robi zakupy w supermarketach, następnie w tradycyjnych sklepach - 23,2 proc. i w dyskontach - 22,4 proc., a na targowiskach tylko 3,1 proc. ankietowanych.  

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,36

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.