Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Bakalland: W świątecznej eskpozycji ważny jest cross-selling z innymi produktami

Autor: pr,www.dlahandlu.pl 14 marca 2016 09:34

Bakalland: W świątecznej eskpozycji ważny jest cross-selling z innymi produktami fot. shutterstock

Portfolio produktów BAKALLAND dedykowanych wielkanocnym daniom jest szerokie, warto więc z wyprzedzeniem przemyśleć jego prezentację. W tym szczególnym okresie handlowym warto zadbać nie tylko o półkę, ale także o ekspozycję dodatkową, która stanowi dla klientów źródło inspiracji. Bardzo ważny jest cross-selling z innymi produktami, np. żurawina i śliwka powinny pojawić się na ladach mięsnych, a mąka czy produkty do wypieków marki Delecta mogą być crossowane z wszelkimi bakaliami - mówi Agnieszka Pragacz, starszy kierownik marki Bakalland SA.

- Ponad 60% Polaków uważa Wielkanoc za święta rodzinne. Choć kultywujemy tradycje z nimi związane, często unowocześniamy pewne ich aspekty np. świąteczne dania. Zyskujące na popularności trendy prozdrowotne sprawiają, że także przy świątecznym stole chcemy jeść zdrowo. Bakalie to produkty o wszechstronnym zastosowaniu – obecne w polskiej kuchni od wieków, są jednocześnie nowoczesnym i wartościowym dodatkiem do sałatek, mięs czy kreatywnych deserów. Innym zjawiskiem kształtującym rynek jest także coraz szybsze życie codzienne. Zapracowane panie domu mają mniej czasu niż ich mamy czy babcie na wielogodzinne przygotowania świątecznych dań. Naprzeciw ich oczekiwaniom wychodzą producenci wygodnych w użyciu gotowych mas kajmakowych czy makowych oraz np. mieszanki keksowej. To produkty, dzięki którym mimo braku czasu, święta mają dawny smak - wyjaśnia Agnieszka Pragacz.

- Bakalland, jako lider rynku bakalii w Polsce, kreuje tę kategorię stale wzbogacając swoją ofertę o nowe produkty, a także wyznaczając trendy w zakresie opakowań, które są zarówno estetyczne, jak i praktyczne. Rośnie świadomość konsumentów w zakresie walorów zdrowotnych bakalii – marka BAKALLAND wyraźnie informuje więc o walorach swoich produktów prezentując ich wartości odżywcze, a okienko umożliwia weryfikację ich najwyższej jakości. Nowości wprowadzone w okresie ostatnich 6 miesięcy to wyselekcjonowane bakalie prosto z plantacji: Złote owoce (miechunka peruwiańska), Słoneczne Trio (mix miechunki peruwiańskiej, rodzynki i żurawiny), Wiśnię soczystą, Mango soczyste i Ananasa – w postaci całych krążków. Wszystkie nowości stanowią element kampanii wspieranej przez ambasadorkę marki – Katarzynę Bujakiewicz, której wizerunek znajduje się na opakowaniach - podsumowuje nasza rozmówczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.