BAT Polska stawia na nowy model sprzedaży. Chce bezpośrednio dotrzeć do detalistów

Autor: www.dlahandlu.pl 10 września 2013 14:06

BAT Polska stawia na nowy model sprzedaży. Chce bezpośrednio dotrzeć do detalistów

British American Tobacco Polska wprowadza nowy model sprzedaży i dystrybucji - sprzedaż bezpośrednią do punktów detalicznych. Jak szacuje prezes firmy Antal Bekefi, zmiana ta przełoży się na 400 mln zł dodatkowego impulsu dla polskiej gospodarki, w ciągu najbliższych 5 lat.

W związku ze zmianą modelu sprzedaży ma powstać blisko 700 nowych miejsc pracy na terenie całego kraju. 500 osób British American Tobacco planuje zatrudnić do końca października. Chodzi głównie o przedstawicieli handlowych i kierowników sprzedaży. - Chcemy przyciągnąć pracowników oferując umowy na czas nieokreślony, możliwości rozwoju i konkurencyjne wynagrodzenia. Zleciliśmy monitoring rynku pracy pod kątem oczekiwań kandydatów na wymienione stanowiska, z których wynika, że takie są właśnie ich oczekiwania - mówi Antal Bekefi. - Oprócz tego, stworzyliśmy sieć centrów dystrybucyjnych, obsługiwanych przez zewnętrzną firmę logistyczną, dzięki czemu powstanie dodatkowych 200 miejsc pracy - tłumaczy.

W Polsce sprzedaż wyrobów tytoniowych prowadzona jest w ok. 120 tys. punktów handlowych. - Nowy model sprzedaży da nam możliwość docierania z pełną ofertą do wielu z nich - podkreśla prezes BAT Polska. - Pozwoli nam to na zwiększenie efektywności łańcucha dostaw i umożliwi zaoferowanie naszym nowym partnerom handlowym lepszej jakości obsługi i konkurencyjnych warunków współpracy Częste wizyty naszych przedstawicieli handlowych dadzą sprzedawcom detalicznym szybki dostęp do nowych produktów i ofert - dodaje.

BAT jako pierwsza firma tytoniowa w Polsce wdraża model dystrybucji bezpośredniej do punktów sprzedaży detalicznej. Przygotowania do jego wprowadzenia trwały kilkanaście miesięcy. W tym czasie firma opracowała szczegółowy plan jego wdrożenia, zaprojektowała i stworzyła sieć centrów dystrybucyjnych, wspierających nowy model, zgromadziła niezbędne wyposażenie dla powstającego zespołu sprzedażowego oraz zbudowała dedykowany system informatyczny.

Detaliści nadal mogą zaopatrywać się w hurtowniach. Jednak, jak zapowiada szef BAT Polska, po kilku miesiącach od wdrożenia, koncern planuje mieć ok. 50 proc. sprzedaży w nowym modelu dystrybucyjnym.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • PSDowiec 2013-11-19 06:30:40

    PSDowiec jestem od25lat i ja się nie ugnę choć nachodzą mnie co 2 dni a ja ich przeganiam. programy lojalnościowe skasowali to niech sie ugotują we własnym sosie. Proszę prawdziwych Handlowców nie ugnijcie się za cukierek ,który rozpuści się wam w ustach i będzie już tylko póżniej guma do rzucia

  • Prawdziwy polak 2013-09-12 19:06:55

    Dokładnie hurtownie powinny zablokować całkowicie sprzedaż ich produktów zobaczył był pan PREZES Antal Bekefi niby na Polskę a nawet Polak to nie jest!!! Tak się właśnie niszy Polską Gospodarkę!!! Zwolnić pracowników z Hurtowni podobno 10tys. ludzi by korporacja miała za co premie milionowe dawać zagranicznym prezesom...

  • Roman P. 2013-09-12 14:16:14

    Hurtownie powinni teraz się na nich wypiąć i tyle...Niech ugrają, co potrafią...

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,16

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.