Bio Planet: 70 proc. sprzedaży generujemy w sklepach specjalistycznych

www.portalspozywczy.pl 29 sierpnia 2016 11:43

- Ok. 20 proc. naszej sprzedaży to sklepy konwencjonalne, 70 proc. sprzedaży generujemy w sklepach specjalistycznych a 10 proc. w internecie, hurtowniach regionalnych, gastronomii i na sprzedaży eksportowej - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Sylwester Strużyna, prezes zarządu Bio Planet.

- Współpraca z sieciami handlowymi jest o tyle trudna, że ceny naszych surowców są mocno się wahają i o ile sklepy specjalistyczne to rozumieją to sieci handlowe nie wykazują w tym temacie zrozumienia - mówi Sylwester Strużyna.

Bio Planet stworzyło specjalną markę pod sieci handlowe - Eko alfabet. - Sieciom proponujemy również usługę paczkowania produktów pod marką własną danej sieci. Uważam, że przyszłością handlu z supermarketami jest osobna oferta dla supermarketów a osobna dla sklepów specjalistycznych. Markę Bio Planet rezerwujemy dla sklepów specjalistycznych - zapewnia prezes Bio Planet.  

Przeczytaj także:

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7827

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.