Bio Planet: Polacy są wyjątkowo odporni na wszelkie działania reklamowe

www.portalspozywczy.pl 20 września 2016 12:21

- Największym zadaniem producentów eko-żywności jest uświadomienie konsumentom, że zielony listek na produktach bio to nie jest coś, co można kupić za parę tysięcy złotych i używać na produktach, tylko że logo rolnictwa ekologicznego wiąże się z zupełnie innym systemem rolnictwa - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Sylwester Strużyna, prezes zarządu Bio Planet.

- Nadal ogrom konsumentów nie ma wiedzy na temat bio certyfikatu i zakłada, że jest to jedna wielka mistyfikacja. Naszą misją jest uświadomienie konsumentom, że jednostki certyfikujące żywność ekologiczne są wiarygodne. Polacy są wyjątkowo odporni na wszelkie działania reklamowe, więc przed nami długa droga - mówi Sylwester Strużyna.

Jego zdaniem w Polsce barierą rozwoju rynku ekologicznej paradoksalnie jest to, że żywność konwencjonalna jest smaczna. - W USA oraz w krajach Europy Zachodniej w pewnym momencie żywność konwencjonalna stała się tak bardzo przetworzona i bez smaku, że różnice w smaku były diametralne. Stąd w Polsce dłuższa droga do edukacji społeczeństwa - twierdzi prezes Bio Planet.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.