Blogerka Daria Ładocha i Karol Okrasa w nowej kampanii Lidla. Zastąpi "Dorota, Karol i Goście"

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2017 13:57

Blogerka Daria Ładocha i Karol Okrasa w nowej kampanii Lidla. Zastąpi "Dorota, Karol i Goście" fot. Lidl

Lidl rozpoczyna kampanię „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?”, której ambasadorami będą szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha. Tym samy wraz z początkiem lutego Lidl Polska, kończy kampanię marketingową „Dorota, Karol i Goście” z udziałem Doroty Welmann.

Z przeprowadzonych badań wynika, że 54% Polaków interesuje się produktami o udowodnionym pozytywnym wpływie na zdrowie. Ci, którzy dbają o zdrową dietę, coraz częściej wybierają produkty bez konserwantów, barwników, wzbogacone o witaminy. Zwracają też uwagę na obniżoną zawartość tłuszczu i soli. Sięgają po produkty pełnoziarniste, bez dodatku glutaminianu i z obniżoną zawartością cukru. Co trzeci badnay wybiera produkty ekologiczne, co drugi oczekuje większego ich wyboru w sklepach, a ponad 1/3 gotowa jest płacić za eko-żywność więcej.  30% z nas jest ciekawych nowości i otwartych na odkrywanie. Jeszcze 5 lat temu naturalność żywności liczyła się dla 14% badanych. Dziś już 47% Polaków przywiązuje do niej wagę. 

- Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania – humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Nową ambasadorką kampanii obok Karola Okrasy zostanie Daria Ładocha – blogerka, autorka dwóch książek kulinarnych: „W mojej tajskiej kuchni” oraz „Gotuj zdrowo dla dzieci”, w której opisała ulubione przepisy dla całej rodziny z uwzględnieniem aspektów zdrowia dla maluchów.

„Serdecznie dziękujemy Dorocie Wellman i Karolowi Okrasie za ten czas pełen wyzwań i fascynujących historii na nowo definiujących podejście do przygotowywania potraw w polskich domach – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska
W nowej kampanii TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE? Karol zaprezentuje swoje tradycyjne przepisy w nowy sposób. A Daria nowoczesne podejście do gotowania. Oboje będą co tydzień inspirowali klientów Lidla nowymi pomysłami na tradycyjne i nowoczesne dania z produktów dostępnych w Lidlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Rozum 2017-02-17 21:11:33

    Okrasa wez chłopie się ogarnij bo na prawdę cię lubiałem ,ale skończ z reklamami dla obcego kapitału nie jeden Polak to potwierdza.

  • Brawo 2017-02-16 08:09:26

    Szwaby górą na całego Polska już dawno przegrałą - to się nazywa Dno Dna

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane