Blogerka Daria Ładocha i Karol Okrasa w nowej kampanii Lidla. Zastąpi "Dorota, Karol i Goście"

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2017 13:57

Blogerka Daria Ładocha i Karol Okrasa w nowej kampanii Lidla. Zastąpi "Dorota, Karol i Goście" fot. Lidl

Lidl rozpoczyna kampanię „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?”, której ambasadorami będą szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha. Tym samy wraz z początkiem lutego Lidl Polska, kończy kampanię marketingową „Dorota, Karol i Goście” z udziałem Doroty Welmann.

Z przeprowadzonych badań wynika, że 54% Polaków interesuje się produktami o udowodnionym pozytywnym wpływie na zdrowie. Ci, którzy dbają o zdrową dietę, coraz częściej wybierają produkty bez konserwantów, barwników, wzbogacone o witaminy. Zwracają też uwagę na obniżoną zawartość tłuszczu i soli. Sięgają po produkty pełnoziarniste, bez dodatku glutaminianu i z obniżoną zawartością cukru. Co trzeci badnay wybiera produkty ekologiczne, co drugi oczekuje większego ich wyboru w sklepach, a ponad 1/3 gotowa jest płacić za eko-żywność więcej.  30% z nas jest ciekawych nowości i otwartych na odkrywanie. Jeszcze 5 lat temu naturalność żywności liczyła się dla 14% badanych. Dziś już 47% Polaków przywiązuje do niej wagę. 

- Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania – humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Nową ambasadorką kampanii obok Karola Okrasy zostanie Daria Ładocha – blogerka, autorka dwóch książek kulinarnych: „W mojej tajskiej kuchni” oraz „Gotuj zdrowo dla dzieci”, w której opisała ulubione przepisy dla całej rodziny z uwzględnieniem aspektów zdrowia dla maluchów.

„Serdecznie dziękujemy Dorocie Wellman i Karolowi Okrasie za ten czas pełen wyzwań i fascynujących historii na nowo definiujących podejście do przygotowywania potraw w polskich domach – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska
W nowej kampanii TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE? Karol zaprezentuje swoje tradycyjne przepisy w nowy sposób. A Daria nowoczesne podejście do gotowania. Oboje będą co tydzień inspirowali klientów Lidla nowymi pomysłami na tradycyjne i nowoczesne dania z produktów dostępnych w Lidlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Rozum 2017-02-17 21:11:33

    Okrasa wez chłopie się ogarnij bo na prawdę cię lubiałem ,ale skończ z reklamami dla obcego kapitału nie jeden Polak to potwierdza.

  • Brawo 2017-02-16 08:09:26

    Szwaby górą na całego Polska już dawno przegrałą - to się nazywa Dno Dna

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    6,89

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.