Carrefour otworzył pierwszy sklep ajencyjny

www.portalspozywczy.pl 8 lipca 2015 19:30

Kilkanaście dni temu Carrefour otworzył w Warszawie przy ul. Wilczej pierwszy sklep ajencyjny. - To dla nas nowy system współpracy, kolejna propozycja dla partnerów w Polsce. Mam na myśli tych, którzy czasami mają bardzo dużo energii, chcą się rozwijać, natomiast nie posiadają wystarczających środków finansowych, brakuje im funduszy na zakup, wynajęcie, czy adaptację lokalu - mówi François Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience w Carrefour Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Na jakich zasadach będzie działał system ajencyjny Carrefour?

Idea jest następująca: Carrefour kupuje lub wynajmuje lokal w danej lokalizacji, inwestuje w jego remont i dostosowanie do standardów sieci, a następnie oddaje go ajentowi. Jednocześnie współpracuje z ajentem, szkoli go, daje know-how dotyczący zarządzania sklepem. Ajencja daje szansę na rozwój biznesu ludziom, których nie stać na inwestycje, jakie musi ponieść franczyzobiorca.

Które szyldy handlowe będą rozwijane w tym systemie?

Na pierwszym etapie w systemie ajencyjnym będą otwierane sklepy Carrefour Express, a dokładnie nasz miejski koncept convenience z pomarańczowym logo, który odniósł na rynku ogromny sukces. W przyszłości – jeśli testy wypadną pozytywnie – uruchomimy ajencję dla pozostałych konceptów, czyli Carrefour Express z zielonym logo oraz sklepów Globi. Fakt, że Carrefour finansuje całą inwestycję, jest ogromnym atutem tego projektu. 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane