Carrefour otworzył pierwszy sklep ajencyjny

www.portalspozywczy.pl 8 lipca 2015 19:30

Kilkanaście dni temu Carrefour otworzył w Warszawie przy ul. Wilczej pierwszy sklep ajencyjny. - To dla nas nowy system współpracy, kolejna propozycja dla partnerów w Polsce. Mam na myśli tych, którzy czasami mają bardzo dużo energii, chcą się rozwijać, natomiast nie posiadają wystarczających środków finansowych, brakuje im funduszy na zakup, wynajęcie, czy adaptację lokalu - mówi François Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience w Carrefour Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Na jakich zasadach będzie działał system ajencyjny Carrefour?

Idea jest następująca: Carrefour kupuje lub wynajmuje lokal w danej lokalizacji, inwestuje w jego remont i dostosowanie do standardów sieci, a następnie oddaje go ajentowi. Jednocześnie współpracuje z ajentem, szkoli go, daje know-how dotyczący zarządzania sklepem. Ajencja daje szansę na rozwój biznesu ludziom, których nie stać na inwestycje, jakie musi ponieść franczyzobiorca.

Które szyldy handlowe będą rozwijane w tym systemie?

Na pierwszym etapie w systemie ajencyjnym będą otwierane sklepy Carrefour Express, a dokładnie nasz miejski koncept convenience z pomarańczowym logo, który odniósł na rynku ogromny sukces. W przyszłości – jeśli testy wypadną pozytywnie – uruchomimy ajencję dla pozostałych konceptów, czyli Carrefour Express z zielonym logo oraz sklepów Globi. Fakt, że Carrefour finansuje całą inwestycję, jest ogromnym atutem tego projektu. 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.