PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Carrefour: Pomysł na koncept kluczowy w rozwoju sieci convenience

www.portalspozywczy.pl 4 czerwca 2018 14:25

Carrefour: Pomysł na koncept kluczowy w rozwoju sieci convenience Na zdj. Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska; fot. mat.pras.

– W 2018 roku i w kolejnych latach będziemy dalej dynamicznie rozwijać segment sklepów convenience. Ten format będzie ewoluował, szedł w kierunku rozwiązań związanych z coraz lepszą jakością produktów spożywczych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

W typowych lokalizacjach biurowych klient będzie wymagał w sklepach convenience asortymentu food to go, produktów bardzo dobrej jakości i takich, które są rozpoznawalne na rynku, ale też rzeczy niszowych. Pracownik biurowy nie będzie w takich sklepach szukał proszku do prania, a jeśli nawet, to nie będzie oczekiwał pięciu rodzajów proszków. Wystarczą mu dwa – jeden w pudełku, drugi w kapsułkach. Podczas gdy w lokalizacji na osiedlu dobór produktów musi już być inny – mówi Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

– W sklepach convenience łączymy sprzedaż produktów spożywczych, niespożywczych i usług. Obecnie oferujemy – a to jest dopiero początek – m.in. usługę click & collect, czyli możliwość odebrania w sklepach zakupów zrobionych online oraz sprzedaż kuponów Lotto, doładowań telefonicznych, a także regulowanie rachunków i płatność w innej walucie oraz wypłatę gotówki – dodaje.

Przeczytaj także:

– W japońskich sklepach można kupić m.in. ubezpieczenie, bilety na różne wydarzenia, voucher na prezent podarunkowy. Wszystko to jest bardzo dobrze scentralizowane w jednym narzędziu lub jednym urządzeniu. Ten sam kierunek będzie w Polsce, ale mam wrażenie, że my przeskoczymy pewien etap – wybierzemy dużo nowocześniejsze rozwiązania i nie będziemy kopiować wszystkiego, co było lub jest w niektórych krajach. Klient w Polsce jest bardzo świadomy swoich decyzji, dlatego, że jest duża konkurencja. Aby go zaskoczyć, trzeba dobrze prowadzić swój koncept. Przyszłością sklepów convenience jest dobry pomysł na koncept. Jeżeli ktoś nie będzie miał pomysłu na koncept swojego sklepu convenience, bardzo szybko będzie tracił swoją skuteczność – wyjaśnia Marek Lipka.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,62

  • Śr

    4,56

  • Min

    3,12

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7255
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.