Carrefour szuka franczyzobiorców wśród młodych ludzi

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2015 10:32

Carrefour szuka franczyzobiorców wśród młodych ludzi

Carrefour wprowadza format współpracy franczyzowej, skierowany do osób kończących studia, wchodzących na rynek pracy i chcących prowadzić własny biznes (25-35 lat). W ramach takiej współpracy powstawać będą placówki convenience Carrefour Express z pomarańczowym logo o pow. 50-100 mkw., zlokalizowane w centrach dużych miast i tam, gdzie jest duże natężenie ruchu, np. w ciągach komunikacyjnych, przy przystankach i w pobliżu obiektów użytku publicznego.

Do nowej oferty zachęcić ma młodych przedsiębiorców elastyczne podejście do wkładu własnego, ustalanego indywidualnie dla danej lokalizacji oraz możliwość pozyskania dodatkowego wkładu finansowego ze strony Carrefoura, o ile środki młodego przedsiębiorcy nie będą wystarczające. Takie dodatkowe wsparcie może sięgnąć nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Sieć będzie jednak oczekiwała większej lojalności zakupowej niż przy standardowej współpracy franczyzowej. 

Po stronie franczyzobiorcy pozostają wydatki związane z comiesięcznym czynszem, zatowarowaniem, zatrudnieniem pracowników, opłaceniem ZUS-u i podatków oraz rachunków. Carrefour udziela zaś pomocy w znalezieniu lokalu użytkowego w dobrej lokalizacji, gdzie zostanie otwarty nowy sklep, a także inwestuje w jego pełne wyposażenie, sprzęt informatyczny z oprogramowaniem, realizację procesu otwarcia oraz pakiet szkoleń i pakiet marketingowy, a także doradztwo i wspracie opiekuna regionalnego.

Jak zaznaczył przedstawiciel mazowieckiego związku pracodawców młodzi ludzie, uruchamiając biznes mogą liczyć na doposażenie tworzonego miejsca pracy w wysokości 21 tys. zł. Dodatkowo przedsiębiorcy mogą liczyć na pożyczkii z BGK "Wsparcie w starcie" do wysokości 70 tys. zł, oprocentowane na 1 proc. rocznie. Dodatkowo na Mazowszu działa Mazowiecki Fundusz Poręczeń Kredytowych, który umożliwia uzyskanie poręczenia dla kredytu, gdy nie pożyczkobiorca nie ma wielu możliwości zabezpieczenia pożyczki. 

Pierwsze sklepy z nowymi młodymi partnerami mogą ruszyć w ciagu najbliższych dwóch miesięcy. Docelowo Carrefour chce otwierać rocznie ok. 100-120 sklepów franczyzowych (ok. 10 miesięcznie). Na koniec 2014 roku Carrefour zarządzał siecią ponad 460 sklepów franczyzowych w całej Polsce, z czego ok. 100 to placówki convenience, a 110 to sklepy franczyzowe pod marką Globi. W 2014 roku franczyzowa sieć Carrefour powiększyła się o 52 placówki (408 sklepów na koniec 2013 roku). 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • słuchaj max-a 2015-03-06 21:15:16

    Jeżeli jesteś szczęśliwcem z dyplomem i bez kredytów to nie pchaj się w interesy, zwłaszcza te kredytowane. Ja mój CF Express będę spłacał do 5-tego pokolenia, chyba że Putin szybciej wszystko zakończy.

  • max 2015-03-06 09:10:14

    i tak zniszczą wszystkich. Ludzie zostawcie tą franczyzę. Nie mają pojęcia na czym polega polski handel. Sklepy nie są wogole konkurencyjne. Miałem bardzo dobrze prosperujące sklepy, po wejściu w ich franczyzę obroty zaczeły spadać. Skończyło się na sprzedaży sklepów w stanie agonii

  • Polak 2015-03-05 14:21:49

    Szukaja jeleni na kajak

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    7,73

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.