Carrefour testuje sklepy sezonowe

Autor: dlahandlu.pl 31 lipca 2017 10:51

Carrefour testuje sklepy sezonowe fot. Carrefour

W związku z letnim napływem wczasowiczów do miejscowości turystycznych, firma Carrefour rozpoczęła testy franczyzowych placówek sezonowych.

Aktualnie Carrefour testuje 4 placówki sezonowe w formacie express convenience, o powierzchni od 24 do 100 mkw. Firma indywidualnie dostosowuje, we współpracy z franczyzobiorcą, ofertę sklepów do potrzeb klientów w danej lokalizacji i elastycznie wykorzystuje elementy z różnych konceptów handlowych. Tym, co łączy wszystkie testowane sklepy, oprócz szerokiego wyboru napojów, jest bogata sezonowa oferta niespożywcza, np. olejki do opalania, okulary przeciwsłoneczne, leżaki czy tekstylia – czyli artykuły, których mogą potrzebować zarówno mieszkańcy, jak i wczasowicze.

- Zgodnie z naszą strategią, rozwijamy sieć franczyzową i poszerzamy ją o nowe rozwiązania i koncepty tak, by odpowiadały na zmieniające się potrzeby klientów, również te sezonowe - powiedział Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Testowane przez Carrefour placówki mają docelowo łączyć potrzeby turystów, którzy w miejscu wypoczynku poszukują oferty spożywczej podobnej do tej, jaką mają w miejscu swojego zamieszkania oraz potrzeby franczyzobiorców.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,08

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane