Carrefour wprowadza nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 14 lipca 2017 10:12

Carrefour wprowadza nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych (galeria) Na zdj. półka z winami, Fot. Carrefour Polska

W I półroczu b.r. firma wdrożyła nowe minikoncepty i rozwiązania graficzne w swoich sklepach express convenience i express minimarket, aby ułatwić klientom wybór produktów i zwiększyć sprzedaż w placówkach franczyzowych.

Siedem nowych konceptów franczyzowych Carrefour to: „Piwa regionalne”, „Pamiątki z Polski”, oznaczenia produktów „Made in Poland”, „Bakalie - luz”, „Okrągłe ceny”, oznaczenia jajek i oznaczenia win.

Carrefour przykłada dużą wagę do dostosowania formatu sklepu i jego oferty do potrzeb klientów oraz specyfiki każdej lokalizacji. Dlatego zdarza się, że dwa sklepy działające pod szyldem Carrefour w bliskiej odległości różnią się asortymentem i konceptami.

W przypadku sklepów osiedlowych, do których zaliczają się sklepy express convenience i express minimarket Carrefour, odpowiedni asortyment i wsparcie klienta w wyborze produktów mają ogromne znaczenie. Ograniczona powierzchnia sprzedaży wpływa na dobór asortymentu, który musi szybko rotować i jednocześnie w pełni odpowiadać na potrzeby klienta, a właściwa ekspozycja produktów pozwala klientowi szybko zorientować się w dostępnej ofercie.

- Nieustannie rozwijamy nasze formaty i w ostatnim czasie wdrożyliśmy siedem nowości w sklepach franczyzowych – z korzyścią dla klientów, którzy szybciej i łatwiej mogą zrobić zakupy, oraz dla właścicieli sklepów, którym zwiększają się obroty – powiedział Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Przeczytaj także:

Koncept „Piwa regionalne”
Strategia handlowa Carrefour zakłada szeroką i urozmaiconą gamę produktów, a realizacja tej strategii bazuje m.in. na rozwoju współpracy z polskimi wytwórcami produktów lokalnych i regionalnych. Nowy minikoncept Carrefour obejmuje asortyment 70 piw regionalnych, które są wyeksponowane na specjalnych regałach, z grafikami do oznaczania modułów oraz piw.

Koncept „Pamiątki z Polski”
Koncept jest przeznaczony dla sklepów w lokalizacjach typowo turystycznych i służy promocji Polski i poszczególnych regionów. Obejmuje sprzedaż produktów i pamiątek typowo polskich. Koncept uzupełniają specjalnie przygotowane grafiki, dopasowane do lokalizacji w różnych miastach.

Oznaczenia produktów „Made in Poland"
W sklepach, w których częstymi klientami są obcokrajowcy, dobrze sprawdzą się specjalne oznaczenia „Made in Poland” z charakterystycznym wzorem łowickim. Mają one przyciągać uwagę i ułatwić wybór klientom poszukującym typowo polskich produktów, takich jak słodycze Wedla czy wódki Soplica i Chopin. Oznaczenia dedykowane są 32 artykułom i zostały już wdrożone w 60 sklepach.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    11,95

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.