Carrefour zapowiada otwarcie 100 sklepów osiedlowych i dwóch supermarketów

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2018 14:30

Carrefour zapowiada otwarcie 100 sklepów osiedlowych i dwóch supermarketów Fot. materiały prasowe Carrefour

Za 2017 rok Carrefour Polska osiągnął wynik 9,68 mld zł przychodu ze sprzedaży brutto, poprawiając tym samym wynik z 2016 roku o 5,5 proc. Firma utrzymała również poziom inwestycji w naszym kraju, przeznaczając na ten cel 244,6 mln zł.

Na ten rok Carrefour zaplanował przede wszystkim modernizację posiadanych obiektów. Inwestycje zostaną przeprowadzone w 7 hipermarketach i około 20 supermarketach. 

Wśród nowych otwarć zaplanowanych na ten rok wymieniono 2 supermarkety i około 100 sklepów osiedlowych. Sieć będzie również kontynuować proces modernizacji centrów handlowych. Nie przewidziano otwarć hipermarketów.

Przeczytaj także:

Carrefour Polska w minionym roku otworzył 3 nowe hipermarkety. Sieć powiększyła się o 15 sklepów franczyzowych. Spadła natomiast liczba  supermarketów o 8. Sieć uruchomiła między innymi swój najnowocześniejszy hipermarket w Atrium Promenada, który charakteryzuje się obecnością m-commerce z możliwością zamawiania produktów przez interaktywne ekrany, restauracją Wyspa Smaków w sklepie, wdrożeniem usługi Scan&Go oraz rozbudowaną ofertą produktów zdrowych na Zdrowej Półce. Jest to pierwszy w Polsce sklep phygitalowy – łączący zakupy fizyczne z cyfrowymi.

Carrefour przeprowadził także modernizację 6 centrów handlowych, m.in. w Galerii Kalisz, Galerii Głogów, a także białostockiej Galerii Zielone Wzgórze. Ich efektem jest powiększenie powierzchnia najmu o 4 proc. Centra handlowe odnotowały w 2017 roku wzrost liczby odwiedzających o 6 proc.

Firma wdrożyła wszystkie 4 nowe projekty zapowiedziane w 2017: Marketplace – jedna platforma sprzedaży dla Carrefour oraz zewnętrznych dostawców, oferująca obecnie ponad 150 000 produktów od 150 sprzedawców; SąSiatki – platforma zakupów sąsiedzkich, bazująca na ekonomii współpracy. Jej użytkownicy mogą robić zakupy w sklepach Carrefour i dostarczać je sobie nawzajem; Scan&Go – usługa samodzielnego skanowania i płatności mobilnych, będąca częścią aplikacji Mój Carrefour oraz C4 Retail Lab – pierwszy w Polsce inkubator dla startupów, założony przez sieć handlową.

W 2017 roku Carrefour rozwinął również swoją strategię dotyczącą marek własnych, wprowadzając 7 nowych marek i 94 nowe produkty – od spożywczych po środki czystości.

Ponadto Carrefour Polska rozpoczął współpracę z 4 nowymi polskimi dostawcami w zakresie produkcji marek własnych i zaoferował ponad 800 produktów w ofercie Zdrowej Półki. W sklepach pojawiły się także specjalne Półki Regionalne, które  oferują ponad 300 produktów charakterystycznych dla poszczególnych regionów Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8035

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556876

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.