Carrefour zapowiada otwarcie 100 sklepów osiedlowych i dwóch supermarketów

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2018 14:30

Carrefour zapowiada otwarcie 100 sklepów osiedlowych i dwóch supermarketów Fot. materiały prasowe Carrefour

Za 2017 rok Carrefour Polska osiągnął wynik 9,68 mld zł przychodu ze sprzedaży brutto, poprawiając tym samym wynik z 2016 roku o 5,5 proc. Firma utrzymała również poziom inwestycji w naszym kraju, przeznaczając na ten cel 244,6 mln zł.

Na ten rok Carrefour zaplanował przede wszystkim modernizację posiadanych obiektów. Inwestycje zostaną przeprowadzone w 7 hipermarketach i około 20 supermarketach. 

Wśród nowych otwarć zaplanowanych na ten rok wymieniono 2 supermarkety i około 100 sklepów osiedlowych. Sieć będzie również kontynuować proces modernizacji centrów handlowych. Nie przewidziano otwarć hipermarketów.

Carrefour Polska w minionym roku otworzył 3 nowe hipermarkety. Sieć powiększyła się o 15 sklepów franczyzowych. Spadła natomiast liczba  supermarketów o 8. Sieć uruchomiła między innymi swój najnowocześniejszy hipermarket w Atrium Promenada, który charakteryzuje się obecnością m-commerce z możliwością zamawiania produktów przez interaktywne ekrany, restauracją Wyspa Smaków w sklepie, wdrożeniem usługi Scan&Go oraz rozbudowaną ofertą produktów zdrowych na Zdrowej Półce. Jest to pierwszy w Polsce sklep phygitalowy – łączący zakupy fizyczne z cyfrowymi.

Carrefour przeprowadził także modernizację 6 centrów handlowych, m.in. w Galerii Kalisz, Galerii Głogów, a także białostockiej Galerii Zielone Wzgórze. Ich efektem jest powiększenie powierzchnia najmu o 4 proc. Centra handlowe odnotowały w 2017 roku wzrost liczby odwiedzających o 6 proc.

Firma wdrożyła wszystkie 4 nowe projekty zapowiedziane w 2017: Marketplace – jedna platforma sprzedaży dla Carrefour oraz zewnętrznych dostawców, oferująca obecnie ponad 150 000 produktów od 150 sprzedawców; SąSiatki – platforma zakupów sąsiedzkich, bazująca na ekonomii współpracy. Jej użytkownicy mogą robić zakupy w sklepach Carrefour i dostarczać je sobie nawzajem; Scan&Go – usługa samodzielnego skanowania i płatności mobilnych, będąca częścią aplikacji Mój Carrefour oraz C4 Retail Lab – pierwszy w Polsce inkubator dla startupów, założony przez sieć handlową.

W 2017 roku Carrefour rozwinął również swoją strategię dotyczącą marek własnych, wprowadzając 7 nowych marek i 94 nowe produkty – od spożywczych po środki czystości.

Ponadto Carrefour Polska rozpoczął współpracę z 4 nowymi polskimi dostawcami w zakresie produkcji marek własnych i zaoferował ponad 800 produktów w ofercie Zdrowej Półki. W sklepach pojawiły się także specjalne Półki Regionalne, które  oferują ponad 300 produktów charakterystycznych dla poszczególnych regionów Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    3,49

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane