Carrefour zmieni ekspozycję towaru w sieci Galerie Alkoholi

www.portalspozywczy.pl 10 lipca 2015 14:19

François Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience w Carrefour Polska w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl opowiada o planach francuskiej firmy związanych z siecią Galerie Alkoholi.

Jak wyglądają dalsze plany związane z Galerią Alkoholi?

Najpierw będziemy testować pewne rozwiązania, następnie je przeanalizujemy i postaramy się zrozumieć specyfikę konceptu, klienta, a także potencjał, który ten projekt ma. Brandu nie będziemy zmieniać, klienci go dzisiaj doceniają. Obecnie Galerie Alkoholi mają około 40 sklepów, które działają głównie w Łodzi i okolicach. W przyszłości chcemy rozwinąć tę sieć sklepów na całą Polskę.

Nie przewidujemy zmian, bo sklepy dobrze sobie radzą. Rozważamy uzupełnienie oferty o kilka naszych produktów, czy poprawę merchandisingu w oparciu o know-how sieci Carrefour. Przypomnę, że sklepy Galerii Alkoholi są małe, mają ok. 50 mkw., a my mamy bardzo duże doświadczenie, jeżeli chodzi o tzw. kompaktowanie asortymentu. Zmianie nie ulegnie natomiast funkcja i natura sklepu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane