Carrefour zmieni ekspozycję towaru w sieci Galerie Alkoholi

www.portalspozywczy.pl 10 lipca 2015 14:19

François Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience w Carrefour Polska w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl opowiada o planach francuskiej firmy związanych z siecią Galerie Alkoholi.

Jak wyglądają dalsze plany związane z Galerią Alkoholi?

Najpierw będziemy testować pewne rozwiązania, następnie je przeanalizujemy i postaramy się zrozumieć specyfikę konceptu, klienta, a także potencjał, który ten projekt ma. Brandu nie będziemy zmieniać, klienci go dzisiaj doceniają. Obecnie Galerie Alkoholi mają około 40 sklepów, które działają głównie w Łodzi i okolicach. W przyszłości chcemy rozwinąć tę sieć sklepów na całą Polskę.

Nie przewidujemy zmian, bo sklepy dobrze sobie radzą. Rozważamy uzupełnienie oferty o kilka naszych produktów, czy poprawę merchandisingu w oparciu o know-how sieci Carrefour. Przypomnę, że sklepy Galerii Alkoholi są małe, mają ok. 50 mkw., a my mamy bardzo duże doświadczenie, jeżeli chodzi o tzw. kompaktowanie asortymentu. Zmianie nie ulegnie natomiast funkcja i natura sklepu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,67

  • Min

    0,87

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.