Cashback może zwiększyć atrakcyjność sklepu

Autor: Rzeczpospolita 10 sierpnia 2010 10:31

Przyjmowanie płatności kartami nie przynosi sprzedawcy bezpośrednich dochodów, oznacza natomiast koszty ponoszone na rzecz centrum rozliczeniowego. Sprzedawcę obciąża miesięczna opłata za dzierżawę terminalu POS - podaje Rzeczpospolita.

Atrakcyjność usługi może dotyczyć zwłaszcza sklepów, w miejscowościach, gdzie nie ma bankomatów, np. w kurortach. Wówczas klient chcąc wyciągnąć pieniądze ze swojego konta musi kupić jakiś towar w sklepie, bo usługa cashback nie występuje samodzielnie. Może to być usługa korzystna dla sklepów, które mają nadmiar transakcji gotówkowych i przy wpłacie kasy do banku muszą uiszczać prowizję za wpłatę monet. 

Pod koniec I kw. 2010 roku usługa była dostępna w 20 tys. punktów handlowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane