Chata Polska: po kampanii z geotargetowaniem 80 proc. wizyt wygenerowali nowi klienci

Autor: pr 22 listopada 2017 12:47

Chata Polska: po kampanii z geotargetowaniem 80 proc. wizyt wygenerowali nowi klienci Fot. za Facebook/Chata Polska

W sierpniu br. Chata Polska przeprowadziła kampanię reklamową z wykorzystaniem platformy marketingowej Cluify, która pozwala wybierać odbiorców reklamy online na podstawie miejsc, jakie odwiedzają offline.

Celem kampanii Chaty Polskiej było zachęcenie do zakupów w sklepie osoby, które odwiedzają okolicę – potencjalnych klientów punktu stacjonarnego. Poprzez wykorzystanie platformy internetowej Cluify, marka precyzyjnie określiła grupę odbiorców reklamy – osoby odwiedzające pobliską aptekę, pocztę i inne okoliczne punkty. W tym celu wykorzystane zostało lokalizowanie użytkowników w oparciu o kryterium geograficzne oferowane przez platformę.

Kampania została zrealizowana w sieci reklamowej Google i na Facebooku. 

W wyniku kampanii w sklepie odnotowano 130% wzrost liczby odwiedzających w porównaniu do analogicznego okresu przed startem kampanii. Zmierzono również udział nowych konsumentów w sklepie do powracających. W analizowanym okresie (czas trwania kampanii +30 dni po) 80% wszystkich wizyt stanowiły wizyty nowych klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane