Chata Polska: po kampanii z geotargetowaniem 80 proc. wizyt wygenerowali nowi klienci

Autor: pr 22 listopada 2017 12:47

Chata Polska: po kampanii z geotargetowaniem 80 proc. wizyt wygenerowali nowi klienci Fot. za Facebook/Chata Polska

W sierpniu br. Chata Polska przeprowadziła kampanię reklamową z wykorzystaniem platformy marketingowej Cluify, która pozwala wybierać odbiorców reklamy online na podstawie miejsc, jakie odwiedzają offline.

Celem kampanii Chaty Polskiej było zachęcenie do zakupów w sklepie osoby, które odwiedzają okolicę – potencjalnych klientów punktu stacjonarnego. Poprzez wykorzystanie platformy internetowej Cluify, marka precyzyjnie określiła grupę odbiorców reklamy – osoby odwiedzające pobliską aptekę, pocztę i inne okoliczne punkty. W tym celu wykorzystane zostało lokalizowanie użytkowników w oparciu o kryterium geograficzne oferowane przez platformę.

Kampania została zrealizowana w sieci reklamowej Google i na Facebooku. 

W wyniku kampanii w sklepie odnotowano 130% wzrost liczby odwiedzających w porównaniu do analogicznego okresu przed startem kampanii. Zmierzono również udział nowych konsumentów w sklepie do powracających. W analizowanym okresie (czas trwania kampanii +30 dni po) 80% wszystkich wizyt stanowiły wizyty nowych klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,90

  • Śr

    5,13

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.