Chata Polska z nową formułą współpracy franczyzowej

www.portalspozywczy.pl 7 sierpnia 2017 12:24

Chata Polska z nową formułą współpracy franczyzowej fot. materiały prasowe

Rok 2016 zamknęliśmy liczbą 225 sklepów. Pod koniec czerwca 2017 r. mieliśmy 250 sklepów, a na koniec 2017 roku planujemy mieć łącznie 260 sklepów. Pierwsze półrocze 2017 roku to dla Chaty Polskiej wdrażanie programu lojalnościowego, rozwój nowej formuły współpracy franczyzowej oraz kontynuacja strategii „blisko, lokalnie, naturalnie” – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Bytner, Dyrektor Marketingu sieci Chata Polska.

– W pierwszym półroczu 2017 roku wdrożyliśmy i rozwinęliśmy program lojalnościowy „Zyskuję z Chatą”, który nagradza lojalność klientów za większe zakupy. Ma formę skarbonki, w której zakupy klientów przeliczone zostają na punkty. Za zebrane punkty lojalni klienci otrzymują bony i robią zakupy za darmo. Dodatkową zaletą programu jest dostęp do wszystkich promocji w Chacie Polskiej. Program został wprowadzony w grudniu 2016 w formule pilotażowej i objął sklepy własne sieci. Od stycznia 2017 jest również dostępny w sklepach franczyzowych. Do czerwca program został uruchomiony w 100 placówkach. Już ponad 70 tysięcy użytkowników może korzystać z profitów, które daje program – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Bytner, Dyrektor Marketingu sieci Chata Polska. 

Sieć Chata Polska w pierwszym półroczu 2017 r. wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów jako franczyzodawca zaproponowała nową formułę współpracy – Partner Chaty Polskiej. W chwili obecnej sieć ma 40 Partnerów. 

Chata Polska rozwijała też swoją strategię BLN, czyli „blisko, lokalnie, naturalnie”. To hasła – jak tłumaczy sieć – bliskie marce, związane z misją, wizją i strategią firmy. Firma stawia na sklepy, których specjalnością są lokalne i regionalne produkty spożywcze, takie, które pokonują krótką drogę od producenta do placówki. „Blisko” – oznacza doskonałą lokalizację sklepu, „lokalnie” – to wspomaganie przez sieć lokalnych inicjatyw i stawianie na zdrowe produkty od miejscowych producentów. „Naturalnie” – oznacza produkty przygotowane w oparciu o naturalne składniki, bez użycia konserwantów. 

Partnerami strategii BLN są m.in. Przetwórnia Gryszczeniówka oraz Gościniec Gryszczeniówka, które produkują przetwory z owoców i warzyw, Gospodarstwo Ogrodnicze Zdunek z Ludwiny w Wielkopolsce produkujące pomidory oraz firma Wielkopolski Indyk, producent mięsa indyczego.  

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,81

  • Min

    1,12

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.