Chorten na X FRSiH: Nasza marka własna zostanie wzbogacona o produkty ekologiczne

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2017 14:54

- Pracujemy nad rozowjem naszej marki własnej ,,Z Podlaskiej Spiżarni". Wkrótce w ofercie pojawi się żywność ekologiczna, obserujemy rosnące zainteresownie konsumentów takimi produktami - powiedziała Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten podczas debaty ,,Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców'', która odbyła się podczas X Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Marka Z Podlaskiej Spiżarni funkcjonuje od połowy 2012 roku. Początkowo była dostępna w  ponad 20  sklepach Grupy Chorten i oferowała głównie wędliny premium. Obecnie oprócz  30 wyrobów w tej kategorii, w ofercie  znajdziemy  również miody, pieczywo, słodkie wypieki, mąkę,  jaja od kur z wolnego wybiegu, kiszoną kapustę, ogórki, przetwory oraz pyzy z mięsem. Produkty od starannie dobranych producentów dostępne są w kilkuset sklepach Grupy Chorten.

Oferując produkty Z Podlaskiej Spiżarni Chorten proponuje powrót do smaków sprzed lat. Firma dobiera produkty sporządzone według starych, tradycyjnych receptur. Sekretem ich wyjątkowo bogatego smaku jest dbałość o jakość na każdym etapie produkcji. Obecnie najbardziej bogatą ofertę stanowią produkty wędliniarskie. W najbliższym czasie Chorten chce zaoferować klientom produkty premium w kolejnych  kategoriach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane