Coca Cola chce poznać zwyczaje klientów sklepów osiedlowych

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2010 13:18

Coca Cola jest obok Carlsberga i Unilevera jednym z partnerów programu Akademia Umiejętności Eurocash. Firma będzie się dzieliła na szkoleniach swoją więdzą z merchandisingu kategorii napojów, ale jednocześnie chce lepiej poznać profil klienta sklepu osiedlowego, by zaproponować mu ofertę, której potrzebuje.

Jak powiedział obecny na spotkaniu Akademii Umiejętności, Dan Nistor, prezes polskiego oddziału Coca Cola Hellenic, jego firma chce dzięki temu programowi pozyskać wiedzę odnośnie zachowań konsumentów w sklepach tradycyjnych: tego w jaki sposób robią zakupy, jak często, czego im brakuje. W ten sposób firma zamierza wyprzedzić konkurentów, którzy tej wiedzy nie będą mieli i zaproponować klientom tych sklepów ofertę skrojoną specjalnie na ich potrzeby.

Jak powiedział prezes Coca Coli, firma zauważa spadki sprzedaży swoich napojów w kanale handlu tradycyjnego, bo zmniejsza się liczba takich placówek. Ten sezon Dan Nistor ocenił jako udany, zwłaszcza gorący lipiec, gdy sprzedaż napojów wzrosła. Jednak w perspektywie kilkuletniej widać lekkie spadki sprzedaży.

Pytany o konkurencję na rynku powiedział, że z roku na rok jest ona coraz ostrzejsza, dlatego jego firma nie wyklucza akwizycji na rynku polskim, o ile pojawią się ciekawe propozycje w dobrej cenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,94

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane