Cukiernia Biscuiterie w warszawskim Traffic Club

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 12 czerwca 2012 11:41

W stołecznym Traffic Club otwarta została cukiernia marki Biscuiterie. Dotychczas wyroby tej marki dostępne były tylko w wybranych restauracjach Tomatillo oraz w warszawskim Centrum Handlowym Targówek.

Biscuiterie to nowa marka na rynku wyrobów cukierniczych. Swoim klientom oferuje m. in. ciasta, torty, tarty owocowe, a jej specjalnością są słodkie muffiny.

Produkty można kupić na firmowych stoiskach w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie oraz  w wybranych restauracjach Tomatillo, zlokalizowanych m. in. w Ministerstwie Skarbu Państwa, Hali Expo oraz budynku Polskich Linii Lotniczych LOT. Z oferty marki mogą skorzystać nie tylko klienci indywidualni, ale też duże sieci handlowe oraz hurtownie spożywcze. Biscuiterie to jedna z marek należących do portfolio Spółki LOT Catering.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane