Custom publishing zbuduje zaangażowanie klienta i zwiększy sprzedaż w sklepach SPAR

Autor: www.dlahandlu.pl 7 września 2016 10:55

Sieć Spar przygotowała dla swoich klientów, kolejny, czwarty numer magazynu „Ze Smakiem”. Wydawane co kwartał w formie elektronicznej i drukowanej pismo oferuje czytelnikom połączenie treści lifestylowych, poradnikowych i kulinarnych. Jak podkreśla sieć, publikacje typu custom publishing cieszą się rosnącą popularnością, gdyż stawiają na wsparcie sprzedaży poprzez ciekawy, inspirujący content, skierowany do osób będących obecnymi, ale również potencjalnymi klientami.

- Korzyści są wszechstronne – publikacje tego typu doceniają również powracający z obecnością na łamy pisma producenci, zyskujący efektywniejsze dotarcie ze swoją ofertą do klientów. Custom publishing wykorzystując potencjał marki, w imieniu której komunikuje się z odbiorcą, podpowiada co jest dla niego dobre i przydatne. Wartościowe treści pozwalają na wydłużenie czasu spędzonego przez konsumenta z marką, a to przekłada się na budowanie zaangażowania klientów, wzrost ich lojalności oraz zwiększenie sprzedaży - tłumaczy sieć.

SPAR Polska obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia w Polsce, jest obecny na polskim rynku od 1996 roku, a od 2010 roku należy do jednej z największych grup dystrybucyjnych w kraju - Grupy Kapitałowej Bać-Pol.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201