Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Czas na Herbatę ma już 35 sklepów w dużych galeriach handlowych

Property News 15 kwietnia 2013 16:23

W maju polska sieć sklepów Czas na Herbatę powiększy się o nowy salon. Na jego miejsce właściciele wybrali Galerię Mazurską w Ostródzie. Jak poinformowała portal Propertynews.pl, dyrektor ds. rozwoju firmy, Marta Głowska, będzie to drugi z czterech sklepów, jakie firma zaplanowała otworzyć w 2013 roku. W marcu Czas na Herbatę powstał w CH Veneda w Łomży.

- Obecnie mamy 35 sklepów w dużych galeriach handlowych w całej Polsce. 20 z nich to nasze własne sklepy, pozostałe są franczyzami. Nasza strategia zakłada otwieranie własnych placówek w najbardziej prestiżowych galeriach - tłumaczy Marta Głowska. - Systematycznie otwieramy też nasze punkty sprzedażowe w mniejszych miejscowościach, korzystając ze współpracy partnerskiej. Na dziś mamy takich punktów 65 - dodaje.


Kolejny sklep sieci otwarty będzie w budowanej Galerii Bronowickiej w Krakowie. Tak jak większość punktów będzie miał powierzchnie ok. 30 mkw.

Wszystkie sklepy sieci Czas na Herbatę mają ujednolicony, nieco rustykalny wystrój. - Stale urozmaicamy naszą ofertę - mówi Marta Głowska. - W tym roku nowością są herbatki ziołowe. Jako producent mamy bezpośredni wpływ na tworzenie własnej oferty, dlatego możemy szybko reagować na potrzeby rynku - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    3,93

  • Min

    2,91

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.