Czerwona Torebka chce integrować rynek handlu detalicznego. Współpracuje z 19 systemami franczyzowymi

Autor: www.dlahandlu.pl 4 października 2012 10:39

Platforma handlu detalicznego Czerwona Torebka współpracuje już z 19 systemami franczyzowymi. Wśród nich znajduje się nowy projekt spółki - sieć sklepów owocowo-warzywnych Warzywnik.

Obecnie ze spółką Czerwona Torebka nawiązało współpracę już 19 systemów franczyzowych z różnych branż, m.in. apteki, lokale gastronomiczne, sklepy z odzieżą, obuwiem, artykułami dla dzieci, biżuterią, a także kwiaciarnie. Wśród nich znajdują się między innymi apteki Bliska i Dr. Optima, restauracje 7 Street i Multifood, sieć sklepów alkoholowych WIN CIN, artykuły dla najmłodszych 5.10.15 oraz nowy system franczyzowy spółki - sieć sklepów owocowo-warzywnych Warzywnik.

- Staramy się w jak największym stopniu ułatwić rozpoczęcie współpracy pomiędzy stronami porozumienia franczyzowego. Umożliwiamy kontakty pomiędzy firmami, ich potencjalnymi partnerami oraz regionalnymi przedsiębiorcami pełniąc rolę lokalnego integratora rynku - mówi Paweł Ciszek, dyrektor departamentu operacyjnego spółki Czerwona Torebka.

- Zdecydowaliśmy się także wprowadzić na rynek pilotażową wersję własnego systemu franczyzy. Projekt Warzywników jest w fazie początkowej, ale już spotyka się z dużym zainteresowaniem branży - dodaje.

Obecnie pod szyldem Czerwonej Torebki działa już 19 obiektów handlowych. W ciągu 10 lat powstanie do 2.000 pasaży handlowych na terenie całego kraju. Tym samym Czerwona Torebka zapewnia optymalne warunki do rozwoju marek za pomocą franczyzy. Spółka oferuje sieciom handlowym setki nowych lokalizacji i bezpieczny, powtarzalny format, gwarantujący handlowy sukces i szybką ekspansję.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane