Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Czerwona Torebka podpisała list intencyjny na zakup Merlin.pl

Autor: www.dlahandlu.pl 5 lutego 2013 10:25

Czerwona Torebka podpisała list intencyjny na zakup Merlin.pl

Czerwona Torebka podpisała list intencyjny w sprawie nabycia w drodze aportu akcji Merlin.pl. Merlin jest jednym z najstarszych polskich sklepów internetowych założonym w 1998 roku.

Właściciele akcji Merlin.pl, Real Estate Developers S.a.r.l oraz Ekart, wniosą wkład niepieniężny w postaci akcji stanowiących łącznie 99,6 proc. w kapitale zakładowym Merlin.pl, na pokrycie nowych akcji, które wyemitowane zostaną przez Czerwoną Torebkę w trybie subskrypcji prywatnej. Czerwona Torebka dokona podwyższenia kapitału zakładowego o kwotę do 310.284,80 zł poprzez emisję nowych akcji o wartości nominalnej 0,2 zł każda, w liczbie do 1.551.424 sztuk.

Nowe akcje powinny być w całości pokryte papierami stanowiącymi 100 proc. akcji spółki Merlin.pl. Cena emisyjna jednej nowej akcji będzie równa ilorazowi wartości 100 proc. akcji Merlin.pl, wynikającej z wyceny tych akcji, oraz liczby 1.551.424.

Objęcie nowych akcji zostanie zaproponowane także akcjonariuszom mniejszościowym Merlin.pl.

Szczegółowe warunki transakcji strony określą w umowie inwestycyjnej, która zostanie zawarta po przeprowadzeniu przez spółkę due dilligence Merlin.pl, złożeniu wniosku do UOKiK o wyrażenie zgody na koncentrację oraz podjęciu przez Walne Zgromadzenie uchwały w przedmiocie podwyższenia kapitału zakładowego  i zaoferowania nowych akcji akcjonariuszom Merlin.pl.

 Merlin.pl jest jednym z najstarszych polskich sklepów internetowych, założonym w 1998 roku. Swoją działalność rozpoczął jako księgarnia, jednakże w ciągu kolejnych lat rozszerzył asortyment o zabawki, elektronikę użytkową, drobne RTV i AGD, kosmetyki, odzież oraz artykuły sportowe.

Poprzez przejęcie Merlin.pl Czerwona Torebka planuje dalszy rozwój sieci prowadzonych przez Merlin.pl punktów odbioru poprzez ich lokalizowanie w wybranych obiektach realizowanych pod marką "Czerwona Torebka". Dzięki takiemu rozwiązaniu Merlin.pl będzie miał możliwość dotarcia bezpośrednio do klienta detalicznego za pośrednictwem punktów odbioru osobistego, których liczba osiągnąć ma nawet do 4.500. Natomiast spółki z grupy kapitałowej spółki "Czerwona Torebka" S.A. pozyskają kolejnego najemcę, generującego znaczący ruch klienta.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.