Delikatesy Centrum testują program lojalnościowy

Autor: www.dlahandlu.pl 7 grudnia 2016 10:51

Delikatesy Centrum testują program lojalnościowy fot. za delikarta.pl

Sieć Delikatesy Centrum rozpoczęła testy programu lojalnościowego Delikarta. Pilotaż programu trwa w warszawskiej placówce przy ulicy Kawy 44. Kolejne sklepy będą przyłączane do projektu sukcesywnie.

Program ma za zadanie zapewnić klientom niższe ceny na wybrane produkty (towary oznaczone pomarańczowym znakiem Delicena), dedykowane kupony promocyjne oraz specjalne zniżki na smaki tygodnia.

Grupa Eurocash zarejestrowała już w Urzędzie Patentowym znak towarowy programu Delikarta.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Janusz Typowy 2016-12-09 21:25:29

    "wsiąźć udział " buaha uśmiałem się.

    Mialo być wsiąść (na konia?) czy wziąć udział?

  • Ed 2016-12-07 12:10:49

    WziąŚć????????? Na korektę nie stać,a artykuł dziecko z podstawówki napisało.Debile....

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,61

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane