Delikatesy Centrum usprawniają komunikację z klientami

Autor: dlahandlu.pl 30 listopada 2015 10:21

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła nowy serwis internetowy sieci sklepów Delikatesy Centrum. Celem zmian była przebudowa architektury informacji portalu tak, aby dostosować go do zmieniającej się oferty. Nowy serwis ma pomóc w pozyskaniu nowych klientów oraz usprawnić komunikację z dotychczasowymi użytkownikami.

Proces tworzenia kreacji wspierany był badaniami, dzięki którym już na etapie projektowym możliwe było określenie i wyeliminowanie poszczególnych utrudnień w korzystaniu z serwisu.

Serwis Delikatesy.pl został rozbudowany m.in. o dział Kulinarne inspiracje, w którym odwiedzający znajdą wiele informacji o produktach i ich zastosowaniu oraz poznają propozycje przepisów użytkowników portalu, a także Ewy Wachowicz (ambasadorki marki Dobry wybór, która należy do sieci). 

Delikatesy Centrum współpracują z agencją GoldenSubmarine od początku 2014 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane