Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Delikatesy Centrum w Elblągu 4000. sklepem z Faktorią Win

Autor: www.dlahandlu.pl 24 listopada 2016 09:00

Delikatesy Centrum w Elblągu 4000. sklepem z Faktorią Win fot. za faktoriawin.prowly.com

3 lata temu wystartowała marka Faktoria Win, której twórcy za cel postawili sobie zmianę systemu sprzedaży wina w małych i średnich sklepach. Dzisiaj półki marki znaleźć można w 4000 sklepów w całej Polsce.

Jak informuje marka, Faktoria Win przyczyniła się także do wzrostu kategorii win stołowych w małych sklepach, który w tym roku w porównaniu do roku 2016 jest 2 razy większy i wynosi prawie 13%.

- Faktoria Win od początku postawiła na duże, niespotykane dotąd w kategorii, uproszczenie. Takie rozwiązanie było odpowiedzią na wniosek płynący z badań rynku - kategoria win jest na tyle skomplikowana, że sama w sobie stanowi barierę zarówno dla sprzedających jak i kupujących. Zespół marki zaprojektował specjalne półki z winem dostosowane do różnych potrzeb klientów. Podział win na okazje i prosta nawigacja po raz pierwszy pojawiły się na polskim rynku.
Właścicielom sklepów marka zaproponowała model całkowitego outsourcingu sprzedaży wina. W sklepach z półkami marki średni wzrost sprzedaży wina wynosi 30%, zdarzają się i takie, w których wzrost przekracza 100%. Z rozwiązania korzystają głównie małe i średnie sklepy, ale można je także spotkać w sieciach: Delikatesy Centrum, 1 minute, Groszek, Lewiatan, Eko, Abc, PSD oraz na stacjach: Orlen i Shell, Lukoil, Statoil - opisuje marka.

Marka stworzyła m.in cykl Faktoria Win Zaprasza, w ramach którego zorganizowano degustacje dla 15 000 uczestników przeszło 90 wydarzeń kulturalnych odbywających się w teatrach, muzeach, galeriach i kinach. W roku 2015 po raz pierwszy przeprowadzona została również duża akcja konsumencka. W internetowym teście Faktoria Win zapytała Polaków o ich preferencje smakowe, w prosty sposób pokazując jak mogą one wpływać na wybór wina. W konkursie Test Smaku udział wzięło 20 000 osób, które wybrały Prosecco Amanti jako wino najbardziej odpowiadające gustom.

W maju 2016 roku ruszyła komunikacja w social media - na kanałach Facebook i Instagram. W sezonie letnim Faktoria po raz pierwszy pojawiła się w otwartej przestrzeni miejskiej: w Warszawie (Plac Zabaw, Iskra, Plażowa) Wrocławiu (ZaZoo BeachBar) i Poznaniu (KontenerART) stanęły wine bary marki.

30 listopada w Delikatesach Centrum w Elblągu otworzy się 4000 sklep z Faktorią Win. W tym samym czasie rozpocznie się kampania świąteczna marki, która obejmie m.in. spoty video na Facebooku, aktywację konsumencką, działania pr i promocję w sklepach. Marka w roku 2017 planuje kolejne otwarcia oraz działania komunikacyjne.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    7,32

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.