Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Delko chce kupić trzy firmy z branży

Autor: Parkiet 14 stycznia 2014 09:12

Duża poprawa zysku przy niewielkim wzroście sprzedaży - oto plan dla spółki Delko na 2014 r. Do tego mogą dojść zakupy trzech firm z branży - pisze "Parkiet".

Delko już od dłuższego czasu sygnalizuje, że zamierza kupić trzy firmy z branży. Na razie jednak do żadnej transakcji nie doszło. Zarząd uspokaja, że sprawa przejęcia firm Delkor, Delko Otto i Luberda wciąż jest aktualna - pisze "Parkiet".

Delko stawia też na rozwój franczyzowej sieci drogerii Blue Stop. Teraz liczy ona 139 sklepów. W przygotowaniu jest 41 nowych. Spłka rozwija także działy chemiczno-kosmetyczne w sklepach spożywczych i osiedlowych. Planuje, że tempo rozwoju Blue Stop się utrzyma, a liczba placówek może w tym roku przekroczyć 200.

Przeczytaj także:

W ciągu ostatnich kilku lat na rynku drogerii w Polsce działo się stosunkowo niewiele. Za to w minionych kilkunastu miesiącach wydarzenia nabrały tempa. Do gry włączyła się giełdowa Hygienika, przejmując Schleckera i dynamicznie rozwijając sieć, która teraz funkcjonuje pod marką Dayli. W tyle nie pozostaje właściciel Biedronki ze swoją nową siecią Hebe. Wciąż jak burza idzie Rossmann, który jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku z ponad 800 sklepami. Natomiast borykające się z problemami Drogerie Natura wystawione zostały na sprzedaż. Ich losy powinny się rozstrzygnąć za kilka miesięcy - czytamy w "Parkiecie".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,95

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.