"Detal kontratakuje" - Eurocash promuje aplikację Drinco

Autor: pr, dlahandlu.pl 25 lipca 2017 17:34

"Detal kontratakuje" - Eurocash promuje aplikację Drinco

Eurocash Alkohole promuje Drinco, nową aplikację mobilną wspierającą sprzedaż w sklepach detalicznych. Aplikacja Drinco zmienia polski rynek detalicznego handlu tradycyjnego oferując konsumentom miejsce, w którym na bieżąco będą mogli zapoznać się z informacjami o najnowszych promocjach i ofertach specjalnych w lokalnych sklepach.

Aplikacja jest dostępna do pobrania w sklepach App Store i Google Play. Drinco stanowić będzie także platformę, na której niezależni przedsiębiorcy mogą sami ustalać na co i kiedy dadzą  konsumentom rabaty na alkohole i napoje. 

Detal kontratakuje – pod takim hasłem Eurocash przekonuje sprzedawców detalicznych do wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w walce o klienta. Flagowym narzędziem jest platforma Drinco. Po prostej rejestracji umożliwia ona przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż detaliczną dostęp do ogromnej bazy kuponów na alkohole i napoje. Sklep wybiera kupony, które chce zaproponować swoim klientom w wybranym czasie. 

Po włączeniu kuponów przez sklepy, stają się one widoczne dla konsumentów w aplikacji. Prezentacja na mapie pozwala sprawnie wybrać punkt, w którym można zrealizować kupony. 

- Dotychczas większość akcji promocyjnych prowadzonych w ramach sieci handlowych była inspirowana i kreowana odgórnie. Przejście na nowy kanał komunikacji z klientami - urządzenia mobilne - wymaga zmiany myślenia i wypracowania bardziej innowacyjnego podejścia. Aplikacja Drinco pozostawia właścicielom sklepów pełną swobodę działania. Oni sami decydują, kiedy wystartują z nową promocją i jakie produkty będą nią objęte. Dzięki temu są w stanie szybciej reagować na lokalne trendy i skuteczniej przyciągać do sklepu nowych klientów. Ponadto – dodatkowo zarabiać, bo za zrealizowane Drinco-kupony właściciel sklepu otrzyma dodatkowe wynagrodzenie – opowiada Maciej Hojszyk, Dyrektor Marketingu Eurocash Alkohole. 

Drinco to aplikacja, z której skorzystają także konsumenci – specjalny system elektronicznych kuponów rabatowych na bieżąco informuje o promocjach w okolicznych sklepach.

Dla sprzedawcy oznacza to również, że aplikacja pozwala konsumentom „odkryć” jego sklep i poznać jako dobre miejsce na niedrogie zakupy.

Drinco to tylko część zestawu nowatorskich narzędzi wsparcia sprzedaży dla tradycyjnych sklepów detalicznych. Wchodzą w jego skład również aplikacja edukacyjna PingWin oraz Kreator gazetek promocyjnych. Całość – pod nazwą P@ka Lidera – wspiera lokalny handel w walce o klientów. 

- Konsumenci oraz sklepy detaliczne coraz częściej korzystają z nowoczesnych technologii. Chcemy docierać do nich dokładnie w tych miejscach, w których szukają oni informacji o produktach i najnowszych promocjach. Konsumenci regularnie przeglądają ofertę alkoholi na smartfonach i tabletach; podobny trend obserwujemy wśród sklepów - co miesiąc na naszej stronie odnotowujemy 40 proc. udział ruchu mobilnego – podkreśla Maciej Hojszyk.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,84

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.