Detal Polski poszerzy półkę z produktami marki własnej

Autor: www.dlahandlu.pl 3 kwietnia 2012 11:22

- Marka własna jest tworzona poprzez spółkę PSH UNIA S.A.. Sieć Detal Polski korzysta z tej możliwości i implementuje zaproponowane produkty oraz standardy ekspozycji w swoich placówkach. W najbliższym czasie nasi klienci będą mogli zakupić w naszych sklepach kilkadziesiąt nowych produktów - mówi w rozmowie z portalem www.dlahandlu.pl Krzysztof Misiewicz, prezes zarządu spółki Detal Polski, która zrzesza lokalne sieci handlowe.

PSH Unia SA powstała w 1998 roku. Podstawową działalnością firmy jest handel hurtowy artykułami spożywczymi. Firma oferuje cztery linie produktów marki własnej: Farma, Hrabina, Sadów i Bonna.

Detal Polski wchodzi w skład PSH Unia S.A., jednej z największych grup zakupowych FMCG w Polsce. Spółka została powołana jako operator ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych. Do projektu dołączyły sieci lokalne: Dobry Sklep z Zielonej Góry, Sklep Polski z Gniezna, Poziomka z Radomia oraz Bingo z Przemyśla. Celem jest konsolidacja polskiego detalu, poprzez system oparty na zasadach franczyzy.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,18

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane