Dla wołowiny premium podstawowym kanałem sprzedaży są małe sklepy

www.portalspozywczy.pl 1 kwietnia 2015 10:26

Od kilku lat obserwujemy dynamiczny rozwój sieci dyskontów. Wołowina sprzedawana w takich miejscach jest produktem, który można nazwać „masowym” bardziej niż kulinarnym. Klienci takich sklepów nastawieni są na najniższą cenę i przede wszystkim tego oczekują od produktu. Jakość mięsa ma w tym przypadku drugorzędne znaczenie - oceniają eksperci związani z systemem Quality Meat Program (QMP).

Dla wołowiny z segmentu premium tradycyjnie podstawowym kanałem sprzedaży są małe, wyspecjalizowane, lokalne sklepy mięsne i delikatesy kupujące od sprawdzonych, zaufanych dostawców. - Do takich miejsc przychodzą klienci szukający określonej, powtarzalnej jakości - przekonują reprezentanci systemu QMP.

Polski segment wołowiny notuje konsekwentne, choć niewielkie wzrosty. Najlepiej kształtuje się sytuacja na rynku wołowiny kulinarnej. Szansę dla producentów, oprócz coraz większego potencjału rynku wewnętrznego, stanowią także nowe kierunki eksportowe. Szczególnie interesujące wydają się rynki bliskowschodnie oraz azjatyckie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,10

  • Śr

    3,94

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane