Do końca 2016 roku Freshmarket ma liczyć 1000 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 4 września 2014 12:22

Do końca 2016 roku Freshmarket ma liczyć 1000 sklepów

Do końca 2016 r. sieć Freshmarket planuje przekroczyć liczbę 1000 placówek w formacie proximity-supermarket. Obecnie sieć, należąca do spółki Żabka Polska, liczy 550 sklepów. W ostatnim czasie doszło do zamiany kilkudziesięciu placówek Freshmarket, które nie spełniały warunków lokalowych dla supermarketu na sklepy Żabka i odwrotnie.

- Zgodnie z naszą strategią rozwoju, osiągnęliśmy zakładaną liczbę ponad pół tysiąca placówek, dzięki której tworzymy jedną z największych sieci proximity-supermarket w Polsce. Projekt jest bardzo perspektywiczny i zamierzamy przyspieszyć jego rozwój - powiedział Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Jak dodał szef spółki, jest ona gotowa do powalczenia o fotel lidera w segmencie supermarketów. Ma jej w tym pomóc silne wsparcie inwestora, czyli Mid-Europa Partners. - Chcemy rozwijać się organicznie, ale przygotowujemy się także do kolejnych przejęć - zapowiada Roszyk. Roczny obrót ze sprzedaży netto generowany przez Freshmarket wynosi ok. 1,4 mld rocznie, w porównaniu z siecią Alma (ok. 800 mln zł obrotu rocznie) i Piotrem i Pawłem (ok. 1 mld zł obrotu rocznie). Zdaniem prezesa obecna rentowność projektu supermarketów Freshmarket jest na satysfakcjonującym poziomie.

Aby obsłużyć rosnącą sieć Freshmarket zamierza otworzyć w przyszłym roku 4. centrum logistyczne, tym razem na Pomorzu. Obecnie działają centra logistycze w Nadarzynie, Tychach i Poznaniu.

Freshmarket planuje mocno zainwestować w rozwój kategorii produktów świeżych, takich jak warzywa, owoce, mięso i wędliny dostarczane do sklepów 6 razy w tygodniu. Spółka Żabka Polska nawiązała współpracę z lokalnymi dostawcami. Dodatkowo w sklepach będzie można znaleźć produkty tradycyjne. Kolejnym wyróżnikiem jest wybór pieczywa, która jest wypiekane na miejscu i stoiska Freshcafé, czyli minikawiarnie z kawą oraz ciepłymi przekąskami.

Rocznie Żabka Polska otwiera ok. 800 nowych sklepów pod logo Żabka i Freshmarket.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,15

  • Min

    1,85

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8347

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.