Dostawca syropów do sieci rozpoczął współpracę z handlem tradycyjnym

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2018 12:38

Notowany na warszawskiej Giełdzie (rynek NewConnect) producent naturalnych syropów owocowych zanotował w pierwszym kwartale 2018 roku 12,4 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o ponad 24 proc. w porównaniu rdr. To efekt rozwijania sprzedaży do sieci handlowych i rozpoczęcia sprzedaży poprzez sklepy tradycyjne.

-  Rozwijamy sprzedaż do sieci handlowych, gdzie jesteśmy już liderem naszej branży, jak również rośniemy w eksporcie, a dodatkowo rozpoczęliśmy sprzedaż poprzez sklepy tradycyjne – mówi Dariusz Polinceusz, prezes Excellence SA.

- To właśnie przede wszystkim rozwój skali działalności, inwestycje we wzrost mocy produkcyjnych i automatyzację procesów wytwórczych oraz rozpoczęta od początku roku ekspansja sprzedażowa w kanale tradycyjnym poprzez zespół doświadczonych handlowców odpowiadają za wzrost wykazywanych kosztów. Inwestujemy, aby w kolejnych okresach zarabiać zdecydowanie więcej niż obecnie – dodaje Dariusz Borowski, członek zarządu ds. finansowych w Excellence SA.

W rozwoju oferty produktowej Excellence skupia się na produktach bio oraz o właściwościach prozdrowotnych. W ostatnim czasie na sklepowe półki trafił np. syrop klonowy bio, syrop z agawy bio czy innowacyjne napoje z serii Bazil z zawieszonymi w nich nasionami bazylii.

Excellence SA to wytwórca naturalnych syropów owocowych i barmańskich, a także producent wód i napojów oraz suplementów diety w postaci płynnej. Produkty Excellence pod własnymi markami oraz pod markami sieci handlowych można znaleźć w całej Polsce w takich punktach sprzedaży, jak Biedronka, Lidl, Tesco, Carrefour, E.Leclerc, Makro, Netto, Piotr i Paweł, w sieciach stacji paliw, m.in. Orlen i BP, jak również w handlu tradycyjnym.

W portfolio wyrobów Excellence znajdują się naturalne syropy owocowe sprzedawane pod marką Excellence, a także barmańskie i do kawy (spółka jest właścicielem marki Monzini), woda mineralna Strykowianka, wody funkcjonalne (w tym marki Runner), innowacyjne napoje Bazil z nasionami bazylii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7626

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.