Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dyrektor handlowy sieci Spar o planach firmy na najbliższe lata

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 11 grudnia 2013 10:17

W tej chwili finalizujemy podpisanie wielu umów z dużymi graczami na rynku, które pozwolą nam jeszcze lepiej i ściślej współpracować z liderami. Osiągnęliśmy już dużą liczbę sklepów i chcemy lepiej korzystać z efektu skali, jakim dysponujemy. 140 sklepów to już duża siła i możemy zacząć ją wykorzystywać realizując plany, które są praktycznie niedostępne dla indywidualnych sklepów i małych sieci. Mówię tu o zakrojonych na szeroką skalę programach promocyjnych i lojalnościowych organizowanych przez nas lub współorganizowanych z producentami, którzy z nami współpracują - mówi Michał Wesołowski, dyrektorem handlowym SPAR Polska.

Jego zdaniem w dzisiejszych czasach nie ma możliwości uznać asortymentu za coś stałego. - Często staramy się rozwijać koncepty, które przyjęły się na pojedynczych sklepach sieci i umożliwiamy im rozprzestrzenienie się na pozostałe placówki. Mówimy tu nie tylko o produktach, ale często o zupełnie nowych kategoriach produktów - mówi.

- Marka własna ma w Polsce dosyć słabą opinię - wynika to z tego, że wiele sieci posiadało w niej produkty często bardzo słabej jakości. Chcemy pokazać klientom, że w przypadku marki własnej Spar nie ma o tym mowy, ponieważ są to produkty wykonywane przez dużych polskich producentów - niejednokrotnie liderów w danej kategorii produktów - dodaje Michał Wesołowski.

- Przygotowujemy w tej chwili w ramach projektu z siecią Piotr i Paweł wspólną propozycję produktów półki ekonomicznej, która już niedługo będzie dostępna w sklepach sieci. Chcemy wykorzystać wspólny potencjał wolumenowy w celu zaproponowania najlepszej możliwej ceny dla produktów tego segmentu przy zakładanej przez nas jakości produktów. Ponadto, cały czas również pracujemy nad programami promocyjnymi, które odróżniałyby sieć Spar od konkurencji i pomagały w zacieśnianiu relacji z klientem, jednak na informowanie o szczegółach tych projektów jeszcze przyjdzie czas - wyjaśnia rozmówca.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.