Dyrektor Makro na VI FRSiH: 15 proc. z 2 tys. sklepów Odido to prawdziwy convenience

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2013 11:26

Dyrektor Makro na VI FRSiH: 15 proc. z 2 tys. sklepów Odido to prawdziwy convenience

- Sieć Odido dopasowuje koncept do otoczenia i rynku lokalnego. Mamy już 2 tysiące sklepów, z czego 15 proc. to prawdziwy convenience, ponieważ wyróżnia się określonym profilem, asortymentem czy godzinami otwarcia - powiedział Marc Dherment, menadżer ds. franczyzy, Makro Cash & Carry Polska SA podczas debaty pt. "Convenience - globalny trend w Polsce" w ramach VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Jak wymienił Marc Dherment, oprócz sklepów typu convenience w sieci Odido działają sklepy osiedlowe i tzw. "wiejskie". - Nasza strategia jest prosta - chcemy być jak najbliższej klientów i wsłuchiwać się w ich potrzeby, dlatego równolegle rozwijamy te trzy rodzaje sklepów - komentował Dherment.

- To co dla nas istotne to nie liczba sklepów, ale długotrwały rozwój. Zamierzamy utrzymywać bardzo wysoką dynamikę otwarć, ale stawiamy głównie na zasięg - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    6,89

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.