Dyrektor sieci Bingo: Miękka franczyza jest w odwrocie

Autor: www.dlahandlu.pl 11 października 2011 10:48

Dyrektor sieci Bingo: Miękka franczyza jest w odwrocie

- Nasze sklepy prowadzimy na zasadach miękkiej franczyzy. Taka forma współpracy jest jednak w odwrocie patrząc na panujące na rynku trendy - mówi Jarosław Jakubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Bingo.

- Luźna franczyza będzie zarezerwowana dla mniejszych, głównie wiejskich sklepów, o zdecydowanie mniejszym potencjale sprzedażowym. Z takimi placówkami nie podpisujemy umowy o obligatoryjnym zatowarowaniu. Twarda franczyza daje możliwość lepszej negocjacji cen i promocji z producentami, a w konsekwencji lepsze warunki zakupowe dla partnerów handlowych. Zwiększa też lojalność uczestników, co w konsekwencji przyczynia się do sprawniejszego funkcjonowania sieci.
Dla sklepów Bingo nie będziemy zmieniać modelu franczyzy. Podpisaliśmy jednak umowę z Detalem Polskim. Na jej podstawie będziemy rozwijać na terenie Rzeszowa sieć Kropka - według wstępnej koncepcji, będzie to franczyza twarda - dodaje Jarosław Jakubowski.
Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Mariusz Barczak franczyzo 2016-11-04 12:18:21

    Twarda franczyza jest tylko i wyłącznie korzystna dla franczyzodawcy. A franczyza jest partnerstwem z wzajemną lojalnością. O rozwiązaniach, o których wspomina Pan Jakubowski, można powiedzieć, że jest to zabawa w agencyjny biznes, gdzie ponosi się sporą odpowiedzialność za powodzenie przedsięwzięcia, natomiast - de facto - jest się pracownikiem sieci. Stanowczo nie polecam

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7764
Ilość aktualnych ofert: 481346

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.