Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dyrektor sieci Topaz: Marka Lubię dobrze się sprzedaje

Autor: www.dlahandlu.pl 1 kwietnia 2014 13:45

Dyrektor sieci Topaz: Marka Lubię dobrze się sprzedaje

- Połączenie sił w Grupę Handlową PL Plus ma służyć budowaniu konkurencyjności w odniesieniu do dyskontów. Nasze sieci nadal pozostają autonomiczne i z własnymi nazwami, ale zacieśniamy współpracę w ramach zakupów i wspólnej dystrybucji. Taka współpraca zwiększa nasze możliwości operacyjne i negocjacyjne, ale jej najważniejszy element to tworzona wspólnie marka własna Lubię - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl dyrektor generalny sieci sklepów Topaz, Jarosław Bielińśki.

- Brand powstał pod koniec 2013 roku i bardzo duża ilość produktów Lubię jest już na naszych półkach. To między innymi kasze, oleje, przetwory, czekolady. Docelowo marka Lubię obejmie ok. 150 pozycji asortymentowych, już teraz możemy powiedzieć, że jej utworzenie było bardzo trafną decyzją - notujemy duże zainteresowanie i dobrą sprzedaż. Klienci polubili produkty Lubię, bo to dobra jakość w korzystnej cenie - dodaje Jarosław Bieliński.

Spółka GH PL Plus, wspólne przedsięwzięcie Bać Pol, Piotr i Paweł oraz Topaz. Cel długoterminowy Grupy to zintegrowanie wokół projektu minimum 2.500 placówek detalicznych kanału tradycyjnego, co stworzy alternatywę wobec obecnych liderów rynku.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    3,93

  • Min

    2,91

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.