Dyrektor Tradisu: Handel tradycyjny wciąż ma duży potencjał

Autor: www.dlahandlu.pl 27 września 2011 12:35

- Małe sklepy wciąż znikają z polskiej mapy handlowej, ale ich procentowy udział w rynku jest mniejszy zaledwie o 10 proc. To pokazuje wielki potencjał handlu tradycyjnego, którego nie wyprą sieci wielkopowierzchniowe - uważa Rafał Melanowicz, członek zarządu i dyrektor sprzedaży Tradisu.

- Prawdą jest jednak, ze małe sklepy nie poradzą sobie same, bez wsparcia silnego partnera. Do nich właśnie kierujemy swój najnowszy projekt sieci sklepów partnerskich Minutka. Będziemy starannie dobierać partnerów, kluczowa jest przede wszystkim dogodna lokalizacja. Partnerzy nie poniosą kosztów przystąpienia do sieci, nie licząc miesięcznej opłaty w wysokości 90 zł. Minium zakupowe w halach cash&carry to 10 tys. zł miesięcznie - dodaje Rafał Melanowicz.

Przedstawiciele handlowi Tradisu od października będą intensywnie poszukiwać partnerów dla sieci Minutka. - Na rynku wciąż jest kilkanaście tys. sklepów tradycjnych, duże sieci nie przejmą tego rynku. Do swojej oferty będziemy przekonywać również sklepy należące do konkurencji. Warunek jest jeden: sklep nie może być związany z dwoma sieciami jednocześnie - mówi dyrektor sprzedaży Tradisu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6581
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.