PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Dzięki multifacingowi wzrasta sprzedaż prasy o 250 proc.

Autor: dlahandlu.pl 7 grudnia 2010 15:50

W salonikach prasowych Kolportera sprawdza się zabieg promocyjny tzw. multifacing, czyli wielokrotna ekspozycja okładki tego samego czasopisma. Dzięki jego zastosowaniu sprzedaż wzrasta nawet o 250 procent.

- W punktach Kolportera stosowanie multifacingu jest możliwe zarówno w witrynie, jak i wewnątrz saloniku. Umożliwiają go regały przystosowanie do tego typu ekspozycji - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji Kolportera Sieci Handlowe. - Wewnątrz saloniku efekt jest dodatkowo wzmacniany za pomocą specjalnej listwy umieszczonej na półce z wielokrotną ekspozycją. Opatrzona jest ona bardzo wyraźnym napisem „Polecamy" - dodaje Piotr Lech.
-  W przypadku zastosowania tych nośników sprzedaż wzrasta o ponad 100 procent informuje Piotr Lech. - Wydawcom udostępniamy również miejsce pod ich własne ekspozytory. Sieć saloników prasowych Kolportera Sieci Handlowe liczy obecnie ponad 900 placówek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    6,85

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane