EEC 2014: Ruch chce być mini centrum usługowym

Autor: www.dlahandlu.pl 15 maja 2014 09:19

Ruch to bardzo znana marka na rynku - cieszymy się dużym zaufaniem klientów. Mamy 2,5 tys. kiosków zlokalizowanych w dogodnym miejscu dla klienta. Jesteśmy również jedną z największych firm logistycznych w Polsce. Myślimy o tym, aby w kiosku Ruchu oprócz zakupu prasy czy biletów klienci mogli skorzystać z innych usług - np. zapłacić za rachunek, zrobić przelew czy złożyć wniosek kredytowy - mówi Dariusz Stolarczyk, członek zarządu RUCH SA.

Co najważniejsze - wykorzystując naszą pozycję logistyczną - jesteśmy w stanie świadczyć usługi nadania i odbierania paczki czyli wszystko to, czego potrzebuje dzisiejszy internauta. Tworząc projekt 'Paczka w Ruchu" bardzo mocno zastanawialiśmy się nad tym, jakie są najważniejsze trendy w internecie. Kluczowe kwestie to: możliwość dokonania płatności przy odbiorze; wzrost znaczenia handlu internetowego w przypadku odzieży, gdzie bardzo ważną kwestią jest możliwość zwrotu oraz fakt, że najwięcej sklepów internetowych znajduje się w małych miejscowościach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.