Eksperci: Handel musi nadążać za zachowaniami klientów

Autor: forsal.pl 8 listopada 2013 09:49

Maryla Karczewska-Czapska z Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach uważa, że handel musi nadążać za zmieniającymi się zachowaniami klientów. Zwróciła uwagę, że nastolatkowie zupełnie inaczej dokonują wyborów niż osoby starsze. Bardzo często na bieżąco porównują ceny i produkty w sklepach stacjonarnych z ofertą internetową tymczasem większość osób starszych potrzebuje ciągle dotknąć produkt, który kupuje - podaje portal forsal.pl.

Dyrektor Zrzeszenia Handlu i Usług w Siedlcach Ligia Marciniuk oceniła, że w dobie powstających galerii handlowych i tzw. second handów w najtrudniejszej sytuacji znajdują się tradycyjne sklepy rodzinne. Dla nich szansą na zrekompensowanie odpływu klientów staje się internet. Podkreśliła, że wielu siedleckich kupców rozpoczęło już równoległą sprzedaż swoich produktów przez internet dzięki czemu ich obroty znacząco wzrosły - informuje forsal.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    6,29

  • Min

    4,53

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.