PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Eksperci od visual merchandisingu projektują dla Kolportera (zdjęcia)

Autor: www.dlahandlu.pl 15 marca 2016 09:51

Eksperci od visual merchandisingu projektują dla Kolportera (zdjęcia) fot. materiały prasowe

Ciepłe przekąski, słodkie wypieki i kawa – to oferta Top Presso, specjalnej strefy gastronomicznej, którą Kolporter od ubiegłego roku wprowadził w części nowo otwieranych saloników prasowych. Nowy koncept został opracowany i wdrożony we współpracy z ekspertami od visual merchandisingu z firmy Branch Brothers. Pierwszy punkt tego typu działa już od października 2015 r. w Jeleniej Górze. W planach Kolporter ma otwarcie kolejnych salonów ze strefą bistro Top Presso.

Zamysłem specjalistów od visual merchandisingu było stworzenie funkcjonalnego miejsca, w którym strefa gastronomiczna (nowość w ofercie sieci Kolportera) zostanie naturalnie wkomponowana w punkt sprzedaży prasy. Top Presso zaciekawia nowoczesnym designem, dobrym oświetleniem i przyjemną dla oka kolorystyką. Przestrzeń jest szersza niż w przeciętnym saloniku prasowym, co umożliwia wygodne zrobienie zakupów. Część gastronomiczna została zaprojektowana tak, aby można było wygodnie przejrzeć gazetę i wypić kawę. Saloniki Kolportera ze strefą Top Presso oferują również wybór przekąsek, zarówno na ciepło jak i na zimno.

–  Przy projektowaniu Top Presso skoncentrowaliśmy się na potrzebach klienta. Zależało nam, aby w każdym miejscu saloniku czuł się on komfortowo. Punktem wyjścia dla nas, w każdym prowadzonym projekcie, jest diagnoza potrzeb klienta, stworzenie jego profilu (tzw. persony), a następnie przeanalizowania całokształtu jego doświadczeń z marką, przenosząc je na schemat tzw. mapy podróży konsumenta  – mówi Bartłomiej Dudka, dyrektor zarządzający Branch Brothers (Upright Group). – To jest także miejsce na zdiagnozowanie emocji, które pojawiają się w umysłach konsumentów podczas kontaktu z marką. Dzięki takiemu zaplanowaniu procesu projektowania łatwo lokalizujemy potencjalne bariery zakupowe i je usuwamy – dodaje.

- Hasło przewodnie dla strefy Top Presso brzmi: „Twoja przerwa, Twój przystanek”. Wybrana kolorystyka wnętrza realizuję tę obietnicę, łącząc antracytowe meble z akcentami w kolorach charakterystycznych dla logo Kolportera: czerwonym i żółtym. Dodatki w kolorze patynowanego drewna nadają salonikowi przytulny charakter. Koncept dedykowany jest przede wszystkim placówkom znajdującym się w lokalizacjach o dużym natężeniu przechodniów: szpitalach, stacjach metra, dworcach, lotniskach czy biurowcach - opisuje firma.

W ofercie gastronomicznej Top Presso znajdują się m.in. gorące i zimne przekąski, sałatki i popularne wypieki: muffiny, donuty, czy kruche ciastka czekoladowe.

W ostatnim miesiącu otwarto 3 nowe saloniki Top Presso w Warszawie, na stacjach Metra: Dworzec Wileński, Rondo ONZ,  Świętokrzyska.

Branch Brothers to spółka wchodząca w skład Upright Group, oferująca działania z zakresu audytu, badań i projektowania przestrzeni handlowo-usługowych. Firma analizuje kompleksowo zachowania klientów w miejscach sprzedaży, projektuje systemy oznaczeń i nawigacji w sklepach, systemy ekspozycji towarów i materiałów POS.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.