PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Ekspert: Kluczem do sprzedaży pieczywa są innowacyjne sposoby ekspozycji

www.portalspozywczy.pl 25 września 2014 14:19

Ekspert: Kluczem do sprzedaży pieczywa są innowacyjne sposoby ekspozycji

Widać zauważalne zmiany w zachowaniach polskich klientów przy zakupie pieczywa. Już blisko 60 proc. Polaków kieruje się przy wyborze pieczywa jego świeżością i wyglądem - ocenia Andrzej Piętka z Akademii Wypieków.

W przypadku zakupów pieczywa "do domu", wzrasta popularność chleba wypiekanego w sklepie, gdzie istotną rolę odgrywa wypiek na oczach konsumentów i zapach.

- Z naszych badań wynika, że blisko 70 proc. wybierających pieczywo osób i decydujących o zakupie w sklepie stanowią kobiety i aż 20 proc. z nich zwraca uwagę na skład chleba. Taki trend jest korzystny dla polskich konsumentów. Coraz więcej osób świadomie kupuje żywność, czytając etykiety i wybierając uważniej produkty - komentuje Andrzej Piętka.

Jak dodaje ekspert Akademii Wypieków, świeżość pieczywa, jego dobry smak i wysoka jakość to najważniejsze czynniki przy planowaniu strategii sprzedaży pieczywa w sklepie. Piętka zwraca uwagę, że warto szukać najkorzystniejszych rozwiązań w fazie planowania wypieku pieczywa w punkcie sprzedaży i innowacyjnych sposobów jego efektywnej ekspozycji. Jego zdaniem, kluczem do sukcesu sprzedażowego jest "zawładnięcie pięcioma zmysłami klienta" przy stoisku piekarniczym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,50

  • Min

    2,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7994

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane