Ekspert: Najlepsze dopiero przed Żabką

www.portalspozywczy.pl 23 lutego 2017 10:51

Dopiero teraz otwierają się dla sieci Żabka Polska szanse na naprawdę dynamiczny rozwój, związany z transformacją segmentu convenience – od standardu „piwo i papierosy” do sklepu oferującego szybkie i wygodne zakupy po drodze – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agnieszka Górnicka, prezes zarządu agencji badawczej Inquiry

- Mały wielki sklep, czyli Żabka, zmienia właściciela. To duże wydarzenie dla polskiego rynku detalicznego, które udowadnia, że w Polsce można zarobić na inwestycjach w handel, można też skutecznie walczyć o klienta mimo dominacji dyskontów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agnieszka Górnicka, prezes zarządu agencji badawczej Inquiry.

Dodaje, że CVC Capital Partners to już trzeci fundusz, który będzie właścicielem Żabki, która w chwili przejęcia ma ugruntowaną pozycję lidera w swoim segmencie. Każda kolejna transakcja przynosiła do tej pory zwielokrotnienie wartości firmy.

Czy CVC odniesie podobny sukces za kilka lat? - Moim zdaniem dopiero teraz otwierają się dla tej sieci szanse na naprawdę dynamiczny rozwój, związany z transformacją segmentu convenience – od standardu „piwo i papierosy” do sklepu oferującego szybkie i wygodne zakupy po drodze - mówi ekspertka.

- Trzeba zaznaczyć, że przed Żabką stoi wciąż wiele wyzwań, związanych z dostosowaniem się do nowych potrzeb klientów (konsumentów), ale też wymagań obecnych i potencjalnych franczyzobiorców. Firma CVC, ma doświadczenie w zarządzaniu siecią sklepów na rynku kosmetyków w segmencie premium - głównie na rynku niemieckim - tłumaczy Agnieszka Górnicka.

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,43

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.