Ekspert: Najlepsze dopiero przed Żabką

www.portalspozywczy.pl 23 lutego 2017 10:51

Dopiero teraz otwierają się dla sieci Żabka Polska szanse na naprawdę dynamiczny rozwój, związany z transformacją segmentu convenience – od standardu „piwo i papierosy” do sklepu oferującego szybkie i wygodne zakupy po drodze – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agnieszka Górnicka, prezes zarządu agencji badawczej Inquiry

- Mały wielki sklep, czyli Żabka, zmienia właściciela. To duże wydarzenie dla polskiego rynku detalicznego, które udowadnia, że w Polsce można zarobić na inwestycjach w handel, można też skutecznie walczyć o klienta mimo dominacji dyskontów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agnieszka Górnicka, prezes zarządu agencji badawczej Inquiry.

Dodaje, że CVC Capital Partners to już trzeci fundusz, który będzie właścicielem Żabki, która w chwili przejęcia ma ugruntowaną pozycję lidera w swoim segmencie. Każda kolejna transakcja przynosiła do tej pory zwielokrotnienie wartości firmy.

Czy CVC odniesie podobny sukces za kilka lat? - Moim zdaniem dopiero teraz otwierają się dla tej sieci szanse na naprawdę dynamiczny rozwój, związany z transformacją segmentu convenience – od standardu „piwo i papierosy” do sklepu oferującego szybkie i wygodne zakupy po drodze - mówi ekspertka.

- Trzeba zaznaczyć, że przed Żabką stoi wciąż wiele wyzwań, związanych z dostosowaniem się do nowych potrzeb klientów (konsumentów), ale też wymagań obecnych i potencjalnych franczyzobiorców. Firma CVC, ma doświadczenie w zarządzaniu siecią sklepów na rynku kosmetyków w segmencie premium - głównie na rynku niemieckim - tłumaczy Agnieszka Górnicka.

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    7,06

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane