PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Ekspert PIH: Innowacyjnych produktów marki własnej będzie przybywać

Autor: PIH 15 lipca 2015 11:50

- Kupcy oraz osoby zarządzające markami własnymi w sieciach handlowych poszukują pomysłów na innowacje, zarówno na poziomie samych produktów jak i opakowań, ekspozycji a także komunikacji. Powodów tak dużego zainteresowania innowacjami w makach własnych jest kilka, a główny to dojrzewanie segmentu private labels oraz wchodzenie w kolejne cykle jego rozwoju - uważa Dorota Kałowska, ekspert PIH.

- Dotyczy to również Polski, w której będziemy mieli z czasem coraz mniej produktów ‘me too’ na rzecz innowacyjnych, angażujących i trwale budujących lojalność konsumentów marek własnych. Bowiem każdy, kto rzetelnie przygląda się polskiemu konsumentowi , prędzej czy później musi dojść do wniosku, że jedyną szansą na zbudowanie możliwie trwałej relacji z klientem jest dostarczenie mu wartości dodanej w stosunku do produktu bazowego. Jak widać, dotyczy to nie tylko marek narodowych ale i private labels - dodaje Dorota Kałowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.