Eurocash chce rozwinąć koncept Duży Ben w całym kraju (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 21 lutego 2018 10:28

Eurocash chce rozwinąć koncept Duży Ben w całym kraju (galeria) fot. materiały prasowe

Duży Ben, stworzona przez Grupę Eurocash sieć sklepów z alkoholem nowego typu, otwiera się na franczyzę. Firma liczy na to, że sieć, licząca obecnie 12 sklepów w Wielkopolsce, rozwinie się w całym kraju.

- Zadaniem Grupy Eurocash, jako partnera niezależnego handlu w Polsce, jest tworzenie właścicielom małych i średnich sklepów detalicznych dodatkowych możliwości rozwoju i konkurowania z dyskontami. Dlatego inwestujemy w innowacyjne formaty detaliczne, takie właśnie jak Duży Ben. Przetestowaliśmy ten koncept i sprawdziliśmy najlepsze rozwiązania. Niezależne badania wskazują, że sprzedaż w placówkach Duży Ben jest średnio prawie 50% wyższa niż w innych sklepach alkoholowych, a w kategoriach wino czy whisky nawet kilkukrotnie wyższa. Jesteśmy gotowi oddać nasz koncept w ręce franczyzobiorców – powiedział Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.

Pierwszy Duży Ben został otwarty w maju 2016 r. przy ul. Hetmańskiej w Poznaniu. Obecnie sieć liczy 12 sklepów własnych w Wielkopolsce. Dzięki franczyzie placówki z charakterystycznym logo pojawią się w miastach w całej Polsce. Oferta współpracy skierowana jest do przedsiębiorców prowadzących zarówno sklepy alkoholowe, jak i ogólnospożywcze z licencją na sprzedaż alkoholi. Każdy kto rozważa specjalizację w tej kategorii, ale też osoby, które nie mają jeszcze własnego lokalu, będzie mógł dołączyć do sieci Duży Ben.

- Jako Duży Ben zapewniamy wyposażenie sklepu, szyld oraz inne elementy wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej, system kasowy, a także pierwsze zatowarowanie na preferencyjnych warunkach. Co ważne zapewniamy też wsparcie marketingowe, w tym cykliczne promocje, program lojalnościowy oraz nowoczesne narzędzia prowadzenia i kontroli biznesu. Nasi klienci mogą również liczyć na wsparcie operacyjne opiekuna sklepu. Przystępując do sieci Duży Ben, klient zyskuje wsparcie i siłę zakupową Grupy Eurocash, posiadającej 20 lat doświadczenia w rozwijaniu sieci franczyzowych – wskazał Piotr Kupczyk, menadżer ds. ekspansji sieci Duży Ben.

- Nasze sklepy to nowoczesne i przyjazne placówki, w których chętnie robią zakupy również kobiety. Zapytaliśmy nasze klientki o opinię – wskazały między innymi, że czują się bezpiecznie w sklepie i jego okolicy, zwróciły ponadto uwagę na duże, przeszklone witryny, dobre doświetlenie oraz miłych i kompetentnych doradców – podsumował Piotr Kupczyk.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,24

  • Min

    3,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane