Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Eurocash: Megaturniej wspiera niezależne sklepy spożywcze

Autor: dlahandlu.pl/pr 1 czerwca 2015 12:03

6 czerwca nastąpi premiera pierwszego odcinka programu telewizyjnego „Mistrz Zakupów”. Teleturniej, prowadzony przez Piotra Gąsowskiego na antenie TV Polsat, jest częścią MEGATURNIEJU – prowadzonej przez Grupę Eurocash ogólnopolskiej akcji promocyjnej, wspierającej handel tradycyjny.

- Organizujemy MEGATURNIEJ, aby wspierać niezależne sklepy spożywcze. Zależy nam, aby ich klienci nie tylko mieli możliwość wygrania różnych atrakcyjnych nagród, ale abyśmy również mogli ich pozytywnie zaskoczyć, zaangażować do wspólnej zabawy. Kulminacją konkursu jest startujący właśnie teleturniej. Naszej akcji promocyjnej towarzyszy bardzo duże zainteresowanie, zarówno ze strony sklepów, jak i ich klientów – od początku akcji otrzymaliśmy kilkadziesiąt tysięcy zgłoszeń do telewizyjnego konkursu – mówi Łukasz Chady, menadżer ds. programów marketingowych Grupy Eurocash.

Zasada uczestnictwa w MEGATURNIEJU jest prosta – wystarczy zrobić zakupy za 10 zł, w tym kupić przynajmniej jeden produkt objęty promocją. Klienci mają szansę na zdobycie licznych nagród pieniężnych w loterii w ramach 6. losowań, a także na występ w telewizyjnym „Mistrzu Zakupów” – teleturnieju, w którym uczestnicy będą walczyć o nagrodę główną – 250 000 zł.

Teleturniej emitowany będzie co tydzień od najbliższej soboty, do końca sierpnia, tuż przed wydaniem głównym programu informacyjnego kanału Polsat. Podczas 12 odcinków uczestnicy realizować będą ciekawe zadania „zakupowe”. Spośród tysięcy osób zgłaszających się do konkursu Megaturniej, do każdego odcinka wybierane są 3 osoby, które stają przed kamerami, aby zdobyć tytuł Mistrza Zakupów i znaleźć się w wielkim finale, konkurując o nagrodę główną.

MEGATURNIEJ jest największą w Polsce akcją konsumencką wspierającą handel tradycyjny. Obejmuje niemal 10 000 sklepów zrzeszonych w sieciach abc, Delikatesy Centrum, Eurosklep, Gama, Groszek i Lewiatan.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.