Eurocash: Poprzednie lata nas wzmocniły

Autor: dlahandlu.pl 31 grudnia 2018 10:17

Eurocash: Poprzednie lata nas wzmocniły Eurocash, fot. wikipedia.org

- Dla Eurocash, 2018 rok był czasem wzmożonej pracy nad zwiększeniem efektywności biznesu hurtowego. Udało się nam się uporać ze wszystkimi problemami, które ciążyły nam w poprzednim roku. Dziś możemy stwierdzić, że poprzednie lata wręcz nas wzmocniły. Widać to po wynikach naszej części hurtowej, której sprzedaż urosła powyżej oczekiwań wszystkich. Co więcej dzięki wdrożonym procesom optymalizacyjnym nasza EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) rosła w jeszcze szybszym tempie - mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash.

 – By wzmocnić skalę działania i przełożyć synergie z tym związane na niezależnych przedsiębiorców podjęliśmy decyzję o przyspieszeniu ekspansji w biznesie detalicznym. W poprzednim roku przejęliśmy sklepy EKO, w połowie bieżącego roku przejęliśmy sieć Mila. Czeka nas w tej chwili integracja tych przedsiębiorstw razem z Delikatesami Centrum. Co więcej ogłosiliśmy na początku roku plan otwarcia 900 sklepów w kolejnych latach. Taka sieć małych supermarketów jest budowana w oparciu o wysokie standardy, zwłaszcza w doborze asortymentu i przy użyciu nowoczesnych technologii. Przyłączyć się do niej może każdy lokalny przedsiębiorca, który nie musi martwić się o wysokie koszty testowania nowoczesnych rozwiązań, gdyż te rozłożone zostają na ponad 1 500 sklepów łącznie – mówi przedstawiciel Eurocashu.

– Skoro podsumowujemy rok, to nie mógłbym nie wspomnieć również o tym, że w 2018 roku podjęliśmy decyzję o sprzedaży 100% akcji PayUp Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie E-Płatności (PeP). Decyzja ta pozwoli nam w pełni skupić się na naszej podstawowej działalności –  dodał nasz rozmówca.

Zapytany o plany i cele na 2019 rok, Jacek Owczarek odpowiada: – Będziemy skupieni na konsekwentnej realizacji naszej strategii. Dlatego też, jeśli chodzi o detal – skupimy się przede wszystkim na procesach integracji Eko i Mili. Nie chodzi tutaj tylko o sam proces rebrandingu, ale bardziej kompleksowe podejście, dotyczące wspólnych systemów IT, czy platform i rozwiązań dystrybucyjnych. Chcemy stworzyć ustandaryzowaną i jednorodną sieć sklepów. Mamy świadomość, że będzie to trudny i czasochłonny proces, ale wiemy, że warto ten wysiłek podjąć. W 2019 roku skupimy się również na dalszym rozwoju projektu dostaw produktów świeżych. Obecnie blisko 75% sklepów Delikatesy Centrum korzysta z tego projektu, a w przyszłym roku zamierzamy udostępnić tę platformę sklepom zrzeszonym w pozostałych sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash – mówi.

– W hurcie zamierzamy się skupić na implementacji eurocash.pl  wśród klientów wszystkich naszych formatów. W pierwszej kolejności skupimy się na klientach Eurocash Alkohole. Platforma daje ogromne możliwości właścicielom sklepów, zależy nam by mogła ona ułatwiać pracę nie tylko osobom dokonującym zakupów w Eurocash Dystrybucja – dodaje Jacek Owczarek.

  • Polka 2019-01-10 23:19:50

    Delikatesy centrum to jakaś porażka. Małe sklepiki z kiepskim asortymentem , no i drogo. Byłam raz j już nie wrócę.

  • lolo 2019-01-07 07:04:29

    Kolejny pusty komunikat eurocashu, narazie kroczycie drogą bać-polu.

  • H 2019-01-02 19:15:02

    Ile płacą?

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    7,54

  • Min

    4,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5276

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.