Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Eurocash rusza z kolejną edycją Megaloterii, nagrodzi również franczyzobiorców

Autor: www.dlahandlu.pl 24 kwietnia 2014 11:12

24 kwietnia startuje nowa edycja Megaloterii, ogólnopolskiej akcji promocyjnej obejmującej ponad 8.300 sklepów zrzeszonych w sieciach franczyzowych Grupy Eurocash.

W nowej edycji Megaloterii, podobnie jak w loterii trwającej od września 2013 r. do stycznia 2014 r., udział weźmie większość sklepów abc, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, EuroSklep oraz Gama. Akcja promocyjna obejmie ponad 8.300 placówek i potrwa do września br.

Aby wziąć udział w Megaloterii, wystarczy, że konsument zrobi zakupy za 10 zł, a na paragonie znajdzie się przynajmniej jeden produkt ze specjalnej gazetki promocyjnej. Po zakupie należy wypełnić kupon loteryjny, wrzucić go razem z paragonem do specjalnej urny.

Megaloteria to jedno z wielu nowoczesnych narzędzi, jakie Grupa Eurocash oferuje swoim klientom, czyli tradycyjnym sklepom detalicznym, wspierając ich rozwój i budowę przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku. - Dzięki tej akcji, lokalni przedsiębiorcy, którzy najczęściej dysponują ograniczonymi własnymi budżetami marketingowymi, a muszą walczyć o klientów z sieciami dyskontów oraz hipermarketami, otrzymują od nas wsparcie m.in. w postaci kampanii reklamowej w ogólnopolskiej telewizji. Z kolei konsumenci, robiąc zakupy w swoim lokalnym sklepie, mogą uczestniczyć w największej loterii polskiego handlu detalicznego - mówi Luis Amaral, prezes Eurocash.

Tylko w pierwszym tygodniu trwania Megaloterii, czyli do końca kwietnia, Grupa Eurocash planuje emisję ponad 1.100 spotów telewizyjnych reklamujących loterię. Biorący udział w promocji franczyzobiorcy otrzymają ponadto pełne wsparcie akcji w samym sklepie, w tym niezbędne materiały promocyjne oraz logistykę.

- Do sklepów uczestniczących w pierwszej edycji Megaloterii dostarczyliśmy 310 ton materiałów promocyjnych. Dzięki reklamie w ogólnopolskiej telewizji dotarliśmy do niemal 30 milionów konsumentów. Do zwycięzców odjechało 100 samochodów Skoda Citigo. Ponadto wręczyliśmy nagrody za zaangażowanie dla pracowników 100 sklepów biorących udział w promocji - po 1000 zł dla personelu każdej zwycięskiej placówki - podsumowuje Piotr Janiszewski, menadżer ds. PR Grupy Eurocash.

W nowej edycji Megaloterii Grupa Eurocash również zamierza nagradzać zarówno konsumentów, na których czeka 100 samochodów Seat Mii, jak i franczyzobiorców.
Dwukrotnie w czasie trwania Megaloterii 250 sklepów, w których wrzuconych zostanie najwięcej kuponów loteryjnych, otrzyma po 1000 zł dla załogi sklepu.  Ponadto, pięć razy w czasie trwania akcji 20 sklepów, które osiągną największą sprzedaż produktów promocyjnych w przeliczeniu na 1 metr kwadratowy, otrzymają po 1000 zł na promocję sklepu. Łącznie Eurocash rozda 100 takich nagród.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,95

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.